Wednesday 31 August 2011

Ślub ślubna Ślubów

Hollywood, a nawet filmów Bollywood siebie, nie dla małżeństwa w poglądach zmienny i nie jest różowo podróż przez całą drogę! Jest to długa i kręta droga z przeszkodami i wcale nie łatwe. Być może, dlatego są te przysięgi małżeńskiej. Te wesele śluby pomóc Ci być przygotowany na to, że nie ważne co, trzeba tam być dla współmałżonka i daje bezwarunkowej miłości do niego. Do ślubu pan młody śluby, prezentowane współmałżonka życia rzeczy. Dotyczy to jednak zbyt panny młodej. Zaufaj mi, nie można sobie pozwolić, aby wygłupiać się z nich, chyba że wiesz co mówisz, czy to ślub młodego śluby i vice versa!
Ślub ślubna Śluby Przykłady
Ślub wesele śluby - # 1; I (nazwa) cię (nazwę) do mojego (żona), mój partner w życiu i moja jedyna prawdziwej milosci. będę kochać naszego związku i kocham cię bardziej każdego dnia niż ja dzień wcześniej. ufam Tobie i szanuję, śmiać się z tobą i będę płakać z tobą, kochać cię wiernie na dobre i na złe, bez względu na przeszkody mogą stoimy razem. Daję ci moją rękę, moje serce i moją miłość, od tego dnia tak długo, jak oboje, żyć będą.
Ślub wesele śluby - nr 2, I, (nazwa), zabrać, (nazwa), być moim partnerem, kocham to, co wiem o tobie, a wiara to, co jeszcze nie wiedzą. I niecierpliwością szansę rozwijać się razem, poznania (mężczyzna / kobieta) staniesz się i zakochali trochę więcej każdego dnia. I obietnica miłości i kochać Cię przez co życie może przynieść nam.
Ślub wesele śluby - # 3; (nazwa), od tego dnia obiecuję wam tych rzeczy. będę śmiać się z ciebie w radości i komfortu w czasie smutku. Podzielę się w snach, i wsparcie, jak dążyć do osiągnięcia swoich celów. Będę cię słuchał z współczucia i zrozumienia, i mówić do was zachętą. Pozostanę wierny nasze śluby na lepsze lub gorsze, w czasie choroby i zdrowia. Jesteś moim najlepszym przyjacielem i będę kochać i szanować zawsze.
Ślub wesele śluby - # 4, (nazwa), biorę ciebie, (nazwa), była moją żoną, i przed Bogiem i świadków obiecuję być wiernym i prawdziwym mężem.
Ślub wesele śluby - nr 5; (nazwa), I zabiorę was do pełnoprawnie poślubioną (mąż / żona). Przed świadków Ślubuję ci miłość i opiekę dla Ciebie tak długo, jak nie rozłączy. Zabiorę cię ze wszystkich usterek i swoje zalety, ofiaruję ci siebie z moich błędów i mocne strony. Pomogę ci, gdy potrzebujesz pomocy, a ja zwracam się do was, gdy potrzebuję pomocy. Wybieram Ciebie jako osoby, z którą spędzę moje życie.
Jak widać były to tradycyjne wesele śluby podjęte przed proboszczem, większość czasu. Teraz róbmy rzeczy lżejsze w odniesieniu do młodego przysięgi małżeńskiej. Oto coś łaskotać your funny kości oprócz prostych wesele śluby wspomniano wcześniej.
Ślub Śluby Funny
Ślub wesele śluby - # 1; Masz prawo zachować milczenie, wszystko co powiesz może odbywać się przeciwko tobie i masz prawo do obecności adwokata. Możesz teraz pocałować pannę młodą.
Ślub wesele śluby - # 2; Tak, będę cię kochał z całego serca, od teraz aż śmierć nas nie rozłączy, I kocham ją, gdy jesteśmy bogaci, i kiedy jesteśmy wybuchła w rowie, a kiedy "fit ponownie, a kiedy jesteś chory, (Oh, nie możemy dostać ten zakończył szybkie?)
Ślub wesele śluby - # 3, Pasterz: Czy zabierzesz ją jako swoją żonę? ; Czy ją kochasz wszystkie swoje życie? ; Ślubna: Tak, uważam ją za żonę,, Tak, ja ją kocham całym moim życiem.
Pastor: Czy miłość przez dobrych i złych?; Czy jesteś zadowolony lub smutna?; Ślubna: Tak, będę kochał przez dobre i złe,, czy jesteśmy szczęśliwy lub smutny, Tak, mam i będę trzymać, tylko jak już powiedziano,, Tak, kocham ją wszystkim moim życia; Tak, wezmę ją za żonę!
Były to kilka zwykłych ślubu pan młody śluby i śmieszne ślub śluby, które jestem pewien wyraz powagi i aspekt zabawy i lżejszy ślub! Takie właśnie są zwykle używane! Jeśli tyle entuzjastycznych, może być możesz tworzyć własne oryginalne wesele śluby!
Na przykład, można użyć werset z wiersza i dostosować go do własnych sytuacji. Jeśli to nie jest wklęsły herbatę, może być możesz czerpać inspirację z popularnych seriali i kultury! Wszakże ślubu pan młody śluby mają przedstawiać to, co są i powinny być one prawdziwe! Gotowość do podjęcia pograzaja wtedy? Wow! Ups, mam na myśli ślub!

1 comment: