Sunday 28 August 2011

Emerytury Przemówienia

Zaczynał jako stażysta, przechodzenia kolejnych poziomów, zarządzające i poszanowania zarabiać wywołuje przeskok dla osoby, która ma zamiar przejść na emeryturę. Obrazy salwy śmiechu podczas obiadu, poważne dyskusje na temat zamówień biznesu, spełnienia oczekiwań określonych przez klientów, działa do wee godzinach porannych do dotrzymania terminów (trzeba powiedzieć, linie czasu), kłóci się z szefem na temat pewnych ograniczeń w pracy w obliczu lub upominanie junior za nie jest punktualny w podkręcanie godziny pracy i nadal cieszyć się z życia zawodowego i spadki, błyska, jak kolaż różnych przypadków życia zawodowego, które teraz będą niczym więcej niż Powiew przeszłości.
Emerytury mogą być przytłaczające doświadczenie na osobę. Jest to czas, kiedy firma decyduje, że człowiek pracuje tyle za organizację i teraz potrzebuje, aby zaspokoić swoje potrzeby i rodziny, oczywiście podając jego 100%. Czas, aby pamiętać! Czyż nie? Ale czy jest lepszy sposób, aby wyrazić ulotne myśli? Mowy emeryturę? Jest to czas, kiedy człowiek może emote w sposób nigdy przedtem. Wolność wyrażania, to wszystko, że człowiek musi przejść na emeryturę, aby pozwolić organizacji wiedzieć, co on z oczekiwaniami, co uczył i co jeszcze. Ten artykuł pozwoli Ci kilka przykładów wypowiedzi emerytalnego, które mogą pomóc w przygotowaniu własnych wypowiedzi rodzimych i życzenia emerytury, oczywiście w osobistym kontakcie!
Emerytury Wystąpienie do emeryta; Poniżej znajduje się przykładowe wypowiedzi emeryturę skierowana jest dla emeryta:
Emerytury: Najdłuższy przerwę na kawę. ~ Autor nieznany. ; Nie sądzę muszę wyjaśnić to oświadczenie dla każdego. Cóż, należy przytoczyć przy okazji, dlaczego zebraliśmy się tu w sali firmy? Nr nagrody specjalne za podpowiedzi! Niestety i najwyraźniej będziemy przegap ważnych od poniedziałku - 12 sierpnia 2005 w naszym biurze. John Smith, jesteśmy rzeczywiście będzie przegap swojej ojcowskiej obecności wielki czas! I tak, John! Jesteś raczej będzie doświadczenie radości z tego najdłuższego i bardzo potrzebną przerwę na kawę, z upragnioną możliwość gry podwójnej mąż naszej pani Rose (i pół części wynagrodzenia .. err ... może być ignorowane).
John Smith, kotwica z działu marketingu AVP Corporation, ostatecznie panowania jego wycofania w jego ręce. Po 25 roku panowania nad marketingu, w którym spółka rozszerzyła w dużym stopniu i zebrał dobre rentowności od jego wzrostu, kredyty przechodzić na ten mistrzowski sukces. Jego uwodzicielski uśmiech, którego zamaskowane dużo presji, napięcia i obowiązków, używane do łagodzenia stresu wszystkich ludzi wokół siebie i pracy były synonimem zabawy. Najważniejsze zdarzenia, które przypomina nam o jego niesamowitych umiejętności w przysporzyć wiele pożądanych Go Green Energy transakcji nie może być zapomniane. Z wielu poszukiwaczy hounding konkurencyjne dla tej umowy, nasz John było to możliwe. Transakcja była ogromnym sukcesem i projekty realizowane w obszarze energii są nadal w toku solidne i mocne.
Nie przegap w osobistym kontakcie dodał do już banał życia zawodowego, kiedyś pamiętam każde imię i nazwisko pracownika i zanotuj swoje urodziny. Mail od niego w dniu urodzin używany do każdego z nas czuje, że są ważne i ktoś o tym wie! Dziękuję panu! Obfite Dzięki za wszystkie nauki Dobrze, że przydało by nas w swojej kadencji. Twoje słynnej linii martwić i nigdy nie dostał fretting wszędzie i każdemu. Ale spokój i opanowanie z lekkim uśmiechem może utorować drogę do najprostszych rozwiązań dla najtrudniejszych problemów!, Zostały zakorzenione w naszych umysłach i chcemy się nią, gdziekolwiek jesteśmy.
John Rose, życzymy szczęśliwego życia emerytury, życie pełne radości i szczęścia swoim dzieciom i wnukom. I proszę pozostań w kontakcie! Właśnie wycofał się z organizacji, a nie naszej firmy. Życzymy wszystkiego najlepszego, zarówno w życiu!
Humorystyczne Emerytury Wystąpienie; Poniżej znajduje się mowy emeryturę z odrobiną humoru:
strach Stage jest czymś, co jest biologicznie inżynierii we mnie. Już od czasów szkolnych, że zawsze próbowałem poziomie, by uniknąć sytuacji, gdzie musiał stawić czoła wielu ludzi i mówić coś takiego. Te dni, Lady Luck uprzywilejowanych mnie, ale nie aż dołączył do firmy. ABC Corporation Ltd, jesteś najlepszą rzeczą, która mi się w życiu. Czy powinienem podziękować obficie na mutacji genu genetycznie zakorzenione strachu scenie? :)
Żarty siebie, ogarnia mnie dzisiaj, stojąc przed moim 500 członków rodziny, którzy pracowali dzień i noc ze mną w doprowadzeniu do takiej organizacji szczyt. Z napiętym harmonogramem pracy, z każdego z nas pobijania przez cały weekend, aby sprostać oczekiwaniom klienta, omijając obiady i herbatę w celu znalezienia rozwiązania dla problemów umysł grzebanie a nadal cieszą się w czasie w biurze częste ataki śmiechu na proste żarty, życie ma przyjść pełne koło na mnie! Jako Dyrektor ds. Wykonywanie tej organizacji, miałem najlepsze czasy w moim życiu z wami wszystkimi.
Niemniej jednak, jak mówią, prawdziwe życie zaczyna się po 40! Dla mnie życie zaczyna się na emeryturę. I chciałbym nadrobić stracone lata na kiedy pracuje tylko połowa męża do żony kochanie. Cóż, moja żona właśnie wymyślić kilka sposobów spędzania czasu rodzimych bez wydawania pieniędzy (Ale ona nie wyjdzie z jej fałszywe przekonanie, że jeszcze nie jest mi, kto jest ekstrawaganckich wydatków nie będzie ..... Komentarz więcej). Na poważne uwagę, życie w ABC Corporation została ciągłego kształcenia się dla mnie doświadczenie. Pomysły stworzony, a niektóre z pomysłów, a niektóre pozostały o kształtów produktów, wyraźnie nauczał, że nie ma końca do sukcesu, tak jak nie ma końca na awarie. Czy mam powiedzieć, nie ryzykuje nic nie próbowałem i nic nie zyskał nic nie próbował?
Wreszcie, nie brakuje na specjalne podziękowania uwagę do mojej natychmiastowej zespołu: Spencer, Sarah, Hannah i Joe. To nie tylko dla stojących przez moje decyzje, biorąc je do przodu, powołujące vis biuletyny e-mail marketingu i tworzenia interaktywnych pętle sprzężenia zwrotnego na naszej stronie internetowej, ale również za ponoszenie się ze mną na wszystkich tych 20 lat (errr. ..Tolerować mnie samo w sobie jest wyzwaniem, jest to, co moja żona Powtarza mi, ...).
Aah! Niektórzy młodzi rozgarnięty dzieciaku pytał mnie o moje plany emerytalne post. Nie są tajne! Idę o wiele oczekiwana przerwa Bahamy (oczywiście z moją żoną, kochanie). Co będę robić po tej dacie nie jest mi znane, jak Pan postanowił zachować to w tajemnicy przede mną. Niemniej jednak, nie mam na emeryturę z przyjemnym firmy i tak będziemy w kontakcie przez maile i Facebooka (planowanie Am osobiście podziękować Mark Zuckerberg jak on, ale zdecydowanie bliżej świata przez kilka sekund!)
Bawcie się dobrze, chłopaki! I ciągle się, że duch ciężkiej pracy i wytrwałości, które ma zdobyć, gdzie jesteś. Życzę wszystkiego najlepszego w życiu. Tak, moje biurko nie będzie moim biurku, od poniedziałku, 15 sierpnia '2004. To dlatego, że mam zamiar posiada biurko w domu, gdzie będę nad Tobą czuwał w serwisach społecznościowych:)
Powodzenia i na zdrowie!
Hope masz co powiesić wypowiedzi emerytury są i jak muszą być dostarczone. Cóż, zanim pójdziesz na temat tworzenia mowy emerytury, należy pamiętać o następujących kwestiach:; Wybierz nastrój (Mood odgrywają ważną rolę, gdyż odzwierciedla atmosferę stworzony przez tłum); Know terminów (Ludzie lubią słyszeć, ale Nie na czas nieokreślony. Przechowywać przejrzysty i zwięzły mowy); Humor działa dowolnym momencie (chwyta Humor uwagę. Tak więc wskazane jest komiks cios w swoim wystąpieniu. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj humor emerytalne i mów emerytalnych); Przygotowanie krystalicznie czystej treści (Content powinien być zwięzły, na to, co czujesz, czego się spodziewać i co mam), tak teraz można przygotować przemówienie emerytalnych, przez wszystkie siebie. Aah! Wszystko to przypomina mi piękny fragment z (słynny amerykański baseballista) Lou Gehriga słowa słynnego przechodzenia na emeryturę:
Fani, w ciągu ostatnich dwóch tygodni, czytałam o wsypy mam. Jednak dzisiaj uważam się najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Byłem w ballparks 17 lat i nigdy nie otrzymał niczego, ale życzliwość i wsparcie od was fanów. Spójrz na te wielkie mężczyzn. Który z was nie uznałyby za punktem jego kariery tylko skojarzyć z nich nawet jeden dzień?
Oczywiście, jestem szczęśliwy. Kto by nie chciał uznać za zaszczyt, że znana Jacob Ruppert, również budowniczym baseball największego imperium, Ed Barrow; mieć spędził sześć lat w tym wspaniałym kolegom mało, Miller Huggins, a następnie, aby przez następne dziewięć lat, aby zaległe lidera, że ​​inteligentne student psychologii - najlepszym menadżerem w baseball dzisiaj, Joe McCarthy?
Oczywiście, jestem szczęśliwy. Kiedy "New York Giants, zespół dałbyś prawą rękę do pokonania, i vice versa, wysyła prezenty - to jest coś! Kiedy wszyscy na groundskeepers i ci chłopcy w białych fartuchach pamiętam z trofeów - to jest coś. Po wspaniałym teściowa, która bierze stronach z Tobą w kłótni przed jej córka - to jest coś. Gdy masz ojca i matki, którzy pracują przez całe życie tak, że można mieć wykształcenie i budować swoje ciało - to błogosławieństwo.
Kiedy masz żonę, która została wieża siły i pokazuje więcej odwagi niż marzyłeś istnieje - to najlepsze wiem. Więc zamykam, mówiąc, że może miałem ciężki break; ale mam strasznie dużo by żyć.
Mowy emeryturę jest najlepszym sposobem, aby podziękować potwierdzić ani przeprosić za wszystkie działania podejmowane w życiu zawodowym. Życie po przejściu na emeryturę jest zupełnie nowe życie. Emocjonalnej sytuacji, że jest, ale może być w warto pamiętać, życia razem z mowy emeryturę. Nie odnoszą się pomysłów mowy emerytalne i cytaty emeryturę do swojej wypowiedzi bardziej atrakcyjne. Więc teraz, że wiesz, przygotowanie wypowiedzi emerytury, szczęście z nim!

No comments:

Post a Comment