Wednesday 2 November 2011

Jak usunąć Hickey

Zaczęło się dość niewinnie. Naprawdę, to nie. Tego ranka, gdy słońce sączy się przez szczeliny w kurtynie, to obudził mnie. Mrużąc oczy, starałem się ruszyć z pozycji embrionalnej przypuszczałem, ale jego ręka była naciskać na mojej szyi. Muskularne ramię na bok, udało mi się wyjść z łóżka bez budzenia go. Potem, jak podszedłem do wyłączenia kurtyny mocno, usłyszałem westchnienie za mną. Amused ", bo nigdy nie wzdycha, zwróciłem się do sprawdzenia, czy bym go obudził. Ale tam był, po prostu rozwalony na boku, z prześcieradle do pasa i jamy ustnej (wierzcie lub nie) przygotowuje się dąsy. Do pout ...Podszedłem do przyjrzenia się, a potem delikatnie dotknął jego usta palcach i dwa czarne oczy trzepotały otwarte. Ściśnięte i wzruszający. To, co wyglądało jak do mnie. Ale tak naprawdę nie rozpocznie się dopiero później, kiedy wyszedł z kąpieli. Ręcznik niedbale narysowane na pasie i krople wody na całym świecie. I mu o jego wewnętrznie uprzejmy sposób tylko podniesienie szczotki i mycie włosy, wpychając go zachować. Ale nadal błyszczały krople wody i nie mogłem nic zrobić o nich. Więc zbliżała się całować je od nasady szyi, i westchnął ... ponownie. I wtedy bezczelny uśmiech się wejście. Więc tak, ja tak naprawdę nie znaczy, ale wielkim czerwonym hickey się z boku szyi. Dlaczego musiał dokuczać! Elektryzującą atmosferę z tego, potencjał został nagle zahamowany, gdy przypomniał sobie, że spotkał się z szefem. Rzuciliśmy się na lustro i jest dla całego świata, aby był naprawdę czarny, bardzo duży i całkiem oczywiste hickey pozostawiając swój ślad. Spojrzał z podniesionych brwi i skręcone warg, domagając się, dlaczego jestem na celu sabotaż kariery i zrobić pośmiewisko z niego, i ja. Cóż, on wyśmiewany! Co jeszcze oczekiwać ode mnie! Tak jak powiedziałem, zaczął dość niewinnie.
Tak więc nie martw się, dotarł do porządku spotkania, a on nie był śmiał się na jednej lub sniggered. Udało mi się usunąć hickey dla niego z moim hickey technik usuwania. Był naprawdę nie trzeba go do paniki. Ale potem jest podatny na przesadzam czasem.
To na boku, byłeś tam, prawda? Udało mi się dostać się do sytuacji i hickey wiem jak usunąć hickey szybko? - Ekstra. OK, zły dobór słów. Przepraszam. Rozumiem ... to boję się dołu emocji żołądka, kiedy tak naprawdę nie chce, że hickey być tam i jeszcze tam jest, patrząc na ciebie i szyderczy. Dokonanie wątpliwości swój przypływ emocji i zastanawiasz się, dlaczego nie było, że czynnikiem, który dodaje się całować. Teraz nie powinno się zdarzyć i tak naprawdę nie musi. Dlaczego? "Bo istnieją sposoby usuwania i hickey sztuczki, które mogą pomóc w jaki sposób usunąć hickey! Chcesz, żebym cię przez nich? Następnie zatrzymać panikę i przeczytaj!
Porady Hickey usuwania
Przeczytaj i zapamiętać sposoby, jak pozbyć się hickey! Któż wie, czy następnym razem, gdy w podobnej sytuacji, będziesz miał czas na przeczytanie tego artykułu! Tak mam wypaczone poczucie humoru. Więc przeniesieniem się na bardziej istotnych kwestii, jak usunąć Hickey - prezentujemy Państwu kilka rozwiązań:; Przede wszystkim uspokój się i oddychać. ; Teraz biec do lodówki i trochę lodu. Tie je w szmatkę i docisnąć hickey dla dobra 20 minut. Nastąpi to w dół obrzęk dość szybko. Obrzęk? Jak to się tam, pytasz? "Bo wiesz, że Hickey, bez względu na sposób romantyczny zamiar, z którym jest podawany, będą nadal chodzi o ranę, która z powodu popękanych naczynek (droga do bummer rzeczy z romansu, prawda?) A jednak boisz się? OK. Run do umywalni i wyjść szczoteczki do zębów. Teraz użyj szczeciny i delikatnie krąg wokół hickey do masażu to. Pomoże to unclot krwi, który ma gęstą i krążenie krwi. Krew płynie, oddala się znak. Proste , Wiesz, co jeszcze można zrobić? Umieść łyżką w zamrażarce na kilka minut, a następnie naciśnij przycisk z tyłu go na Hickey. Hard. Następnie przesuń go kilka razy. To nie podstęp także, jak lodu będzie. Więcej Użyj warstwy pasty na Hickey. Poczekaj na mrowienie zatrzymać przed ją usuń z ciepłą myjki. Zajmie to około dzień lub dwa wypracowania chociaż. , Można także zastosować krem ​​z witaminą K lub inny ziołowy krem, który ma pomóc zmniejszyć obrzęk i ból .... ; Pamiętaj, zimny kompres? Można to zrobić gorący kompres, jak dobrze! Hickeys nie są wybredne w tym stylu. Wystarczy zanurzyć w gorącej wodzie szmatką i nacisnąć go delikatnie na Hickey. ; Nie Pain problem? Spróbuj tego. Naciągnij skórę na dwóch stronach hickey ile możesz. Następnie Weź monetę i roll stronach go Hickey. Hard. Naprawdę bardzo ciężko. Pomoże to zabrać zaczerwienienia i będzie wyglądać jak złom. To, co masz cel i tak. ; Wygląda na to zbyt dużo pracy? Potem o tym wszystkim zapomnieć i spróbować pocierając kilka korektor na Hickey. To działa. Oczywiscie jest to inna sprawa, czy on pozwala to zrobić. Lub może po prostu to zatuszować z szalikiem, tłumik lub nosić na szyi lub żółwia polo i przeczekać. Hickeys zniknie całkowicie w tygodniu. Nie zawsze są rozwiązania, po prostu trzeba wiedzieć gdzie szukać. Jak usunąć hickey? Teraz już wiesz.

No comments:

Post a Comment