Thursday 10 November 2011

Spóźniony Komentarze Urodziny

Jeśli jest jeden dzień że każda osoba na planecie oczekuje (i jeśli mówi inaczej on jest prawdopodobnie leżącego) jest jego urodziny. Każdy kocha, że ​​pewnego dnia, gdy oni mogli być w centrum uwagi, bombardowani prezenty i karty. Ale co, jeśli zapomnisz urodzin kogoś, kogo bardzo lubi? Co wtedy się dzieje? Cóż, najlepszym rozwiązaniem dla ciebie zrobić, byłoby wysłać karty z opóźnieniem komentarzy urodziny i życzenia. Mogą one okazać się jedyną nadzieją (wraz z darami, oczywiście) uratować sytuację pogarsza się przed nim całkowicie. W tym artykule dajemy Ci lista opóźnionego komentarzy urodziny że można używać w kartach lub maile podczas pragnące osoba którego urodziny zapomniałeś.
Belated Birthday Wishes
Jeśli jesteś jedną z tych osób, która ma skłonność do zapominania urodziny, to prawdopodobnie jesteś zawsze przebiera w obrębie tych spóźnione urodziny wypowiedzi i komentarze, które sprawiają, że człowiek, którego urodziny zapomniałeś, trochę mniej wściekły. Niektóre z najlepszych komentarzy spóźnione urodziny korzystać, są te, które wywołują uśmiech od osoby, z którą chcą. Nigdy nie można pomylić z opóźnieniem śmieszne wiadomości urodzin, chyba że wysyłasz te, które są banalne i nie współgra z ten rodzaj humoru, docenione przez chłopca urodzin czy dziewczynka. Poniżej zamieszczono kilka uwag spóźniony urodzinowy, który można użyć, gdy jesteś na straty, co napisać na karcie urodziny Happy spóźnione urodziny! ; Head zapomina ale serce pamięta - Happy spóźniony urodziny; Jak oczekujesz mi pamiętać twoje urodziny, kiedy nigdy wyglądać wszelkich starszych? ; Mam nadzieję, że urodziny wszystko, czego się spodziewamy. ; Życząc spóźnione urodziny. ; Przykro mi brakowało urodziny, miał tak wiele straciłem utworu. ; Mam nadzieję urodziny jako specjalne jak jesteś. , Ja nie zapomnieć urodziny, jestem po prostu modnie późno. ; Nie zapomnieć o urodziny; Właśnie chciał pomóc przedłużyć celebracji. , Ja nie chce być pierwszym, który przypomni Ci, że jesteś kolejny rok bliżej do wielkiego snu. ; I zachorował na bardzo szczególny rodzaj amnezji, że dotyczy tylko i wyłącznie moja zdolność do zapamiętywania urodzin. Happy spóźnione urodziny! ; 1.Fairy zmarszczki; 2. Czas Ojca 3. Mnie To lista wszystkich ludzi, którzy zapomnieli to twoje urodziny. , Muszę odziedziczył moje spóźnienie z mojej przodków - przyszedł na Juneflower! , Przepraszam, że zapomniałem swoje urodziny. Czy można przełożyć to na jakiś czas w przyszłym tygodniu? ; Może zapomniałem urodziny, ale przynajmniej pamiętam, że zapomniałem twoje urodziny. ; Chociaż te życzenia urodzinowe przybędzie trochę późno, jesteś zawsze chciał dużo szczęścia, niezależnie datę. , Przykro mi, że brakowało urodziny, czas przeleciał tak szybko, nigdy nie zrozumiał, że to właśnie tutaj, do czasu jego już przeszłość. ; Sorry Zapomniałem najważniejszych dzień roku ... twój Birthday! ; | Niniejsze karta musi zostały utracone w mail. Happy spóźniony urodziny! ; Happy birthday to spóźniony kogoś, kto ma teraz wolną rękę zapomnieć kopalni. ; Słyszałem, że jesteś spóźniony urodziny świętuje ... postawić wszystkie głupców wysłał ich na czas! ; Te życzenia urodzinowe może być, tylko trochę, smidgin "późno Ale jesteś zawsze chciał dużo szczęścia, Nie ważne co dnia; Możesz myśleć, że ta karta jest za późno; ale musisz na zmianę utworu, nie jest to (2) dni za późno, ale (363) dni zbyt szybko, spóźniony happy birthday to wspaniałe, cudowne, młodszy wygląd, wspaniałe Ciebie. Nie, teraz! Czy to nie warto czekać! ; Ten komunikat jest przyjazd trochę za późno. Ale jedno jest prawdą. Najlepsze życzenia są zawsze, aby ktoś tak wyjątkowo, jak Państwo. , Wszystkiego najlepszego, wiem, że późno, a ja zapomniałem, że będę prosto. ; Urodziny spóźniony,; Wiem masz czekał.; Czy to było kolejny rok?; Przepraszam są szczere.
Kiedy zdałam sobie sprawę, zapomniałem,, Mój stary żołądka powstaje węzeł.; Nasze przygody przyszedł umysłu,; And wasze uczynki które są tak rodzaju.
Nadzieję, że miał największy czasie; rozpatrywany przez Funny mima.; Spóźniony chcą urodziny; z daniem najsmaczniejsze. ; Mam nadzieję, że te spóźnione urodziny komentarzy i wiadomości pomoże zmienić tę sytuację i przywrócić na ich dobre książki ponownie. Jeśli nawet te śmieszne życzenia urodzinowe nie działają, to pewne jak wielki gest pomysł na prezent urodzinowy część może być dobry sposób, aby uświadomić im, jak ważne są dla Ciebie.

No comments:

Post a Comment