Thursday 24 November 2011

Przyczyny Love Someone

Kate to wszystko na łeb na szyję o Ryan, tak jak i on o niej. To był związek kwitnienia i ich więź jeszcze silniejsze. Wszystko świetnie, aż któregoś pięknego dnia dostali pochłonęła w Bad argument, który zakończył się w okropnej tiff. W ferworze dyskusji, dwóch nie zdawałem sobie sprawy, że są argumentując, ponieważ oboje chcieli dobrze dla innych. Po domu chodzi Kate uspokoił się w dół i myśli o całej sytuacji. A to sobie uświadomił, na jej, że kocha Ryan tak wiele, że prawie nigdy nie potrzebował powodu miłości do Niego. Ale teraz, pomyślała, że ​​musi wziąć czas na powody, by kochać kogoś, z odniesieniem do Ryan.
Czy ta myśl nigdy nie przekroczył swój umysł, albo właśnie stworzenie emocjonalnej i nigdy nie szukałem żadnych powodów, aby się zakochać? Może być fragment listu, (wraz z innych powodów), bardzo mój drogi przyjaciel napisał do niej narzeczona może być pomocne.
Najdroższy,
Będziesz być może znajdziesz to dziecinnie, ale jest to co naprawdę czuję o Tobie i dlaczego Cię kocham. Uważam, że jest naprawdę bardzo ważne, aby wiedzieć, dlaczego Cię kocham i zgadzam się całkowicie, jaki jesteś. Oto moje szczere wyznania o tym, dlaczego Cię kocham.
Powód # 1; Jesteś świetnym człowiekiem, (no nie, że wystarczającym powodem jest!). Czy muszę rozwinąć? Mimo fantastycznych Chodzi mi o integralności charakter, wartości i etyka (jest szczera i prawdziwa) trzymać blisko do serca i sposób szanować innych i ich sposób myślenia. Jestem fanem twojej osobowości.
Powód # 2, kocham sposób równowagi pokory, skromności, szacunku do samego siebie i zaufania. Jesteś niesamowity w tym. To myślę, że również daje możliwość wykrycia własnych wad też! Wszystko to jest ważne, bo tam jest cienka linia między próżność i pewność siebie. Jeśli pytasz mnie, jakie są najważniejsze powody, dla kogoś kochać, to chciałbym powiedzieć! Przeczytaj więcej o jednych z najlepszych sposobów by powiedzieć że cię kocham.
Powód # 3, Ty inspirują mnie do takich jak ty (Oczywiście nie, kiedy masz te pasuje do temperamentu), ale kiedy jesteś w najlepsze, w co wziąć się w życiu. Twoja wytrwałość, wytrwałości motywuje mnie do głębi i sprawia, że ​​chcę być niezależny i określić, jak mogę być! To jest, jak sądzę, jednym z najlepszych powodów, aby kogoś kochasz, prawda?
Powód # 4, teraz kochanie, dość owijać w bawełnę! Chciałbym dostać od razu do rzeczy teraz! Kocham sposób w jaki mnie kochasz, czuję się wyjątkowy. Myślę, że mówi to wszystko, ale pozwól mi wyjaśnić. Uwielbiam jak patrzysz na mnie Twoje szczere i ciepłe, błękitne oczy z szacunkiem, miłością i poczuciem towarzystwa. Kocham sposób w jaki nigdy nie unika lub znudzi opowiadał mi, jak bardzo kochasz mnie, która wzmacnia nasz dzień relacji na dzień. No i jak można zapomnieć jak pełne romansu jesteś? Cóż, to chyba wśród przyczyn naprawdę dobrze kogoś kochać!
Powód # 5; kocham cię, bo mnie śmieszy, gdy jestem w moim All Time Low. To jeden z najważniejszych powodów kochać kogoś wg mnie. Wiecie jak utrzymać rzeczy lekkie i łatwe, kiedy nie wydają się być dokładnie to! To jest także to, co dokładnie prowadzi się takiego pozytywnego i orzeźwiające postawy życiowej, która jest po prostu niesamowite!
Cóż, rzeczywiście, jeśli dalej, na liście powodów do miłości, ktoś może mieć końca, zwłaszcza, gdy to ja cię kochać! Dlatego mój drogi, zamykam ten list tu z mnóstwem miłości!
PS: czuję, że to nie wystarczy, więc można znaleźć powody, dla których kocham cię!
To tylko fragment! Jestem pewny, że masz wiele wiele więcej powodów, aby dodać powodów, dlaczego kogoś kochamy! Do tej pory, życzę dużo miłości w życiu!

No comments:

Post a Comment