Saturday 26 November 2011

Cytaty i przysłowia Emo

Be it funny lub smutne cytuje emo i powiedzeń każdy cytat co osoba chce wyrazić ale nie może powiedzieć werbalnie. Niektóre te cytaty emo i powiedzeń dotyczą najgłębsze uczucia zranić, bólu, miłości, depresja, relacje i innych aspektów dotyczące emocjonalne naturę człowieka. Znajdziecie wielu tych mów na koszulkach, ściany, plakaty i innych miejscach wspólnego. Nie że te cytaty o życiu muszą być powiedział przez słynnego osobistości; mogą nawet być cytowany przez ludu karmione up życia kłopotów. Pozwól nam spojrzeć na niektóre z najlepszych miłości, smutne i śmieszne cytaty emo i powiedzeń. Czytaj więcej na cytuje życia.
Emo Quotes i Sayings o Human Feelings
''He's także tam dla osób straciły bliskich''-. Don McClure
''I powiedziałeś że Byłem naiwny; I pomyślałem że byłam silna; Myślałem hey mogę zostawić, mogę urlopu; Ale teraz wiem że myliłem powodować tęskniłem; Yeah tęskniłem''- Lisa Loeb
''Choć miłośnicy być utracona miłość nie ma''-. Dylan Thomas
''Wiesz co kłopoty o prawdziwym życiu jest? Nie ma muzykę niebezpieczeństwo''-. Jim Carrey
''To potem okazuje się, że poczucie szczęścia można się z człowiekiem, nie koniecznie udowodnić, że go kochasz''- Marguerite Duras
''Róże są czerwone, fiołki są niebieskie I'ma schizofrenię i więc am''I. - Bill Murray
''Miłość rani, miłość blizny, rany miłości i mars''-. Roy Orbison
''Parting jest wszystkich wiemy nieba i wszystkim musimy piekła''-. Emily Dickinson
''Miłość rani ponad hate''-. Michael Todd
''Aby być z człowiek który nie wypróbowany każdy line, który nie rozbite z kobietą każdy sposób możesz podzielić z nimi, jest miłe''-. Uma Thurman
Cytaty Emo i przysłowia przez nieznanych ludzi
''I teraz nie może spać, ponieważ wreszcie rzeczywistość jest lepiej niż jakiekolwiek i sen może kiedykolwiek.''
''Czasami jeśli kochasz kogoś tyle będzie faktycznie boli więcej.''
''To dość ironiczny że w życiu, osoba że wydobywa najlepsze w Tobie i jeden to sprawia cię silnym jest faktycznie waszą słabością.''
''Jeśli Bóg mnie kocha tyle, dlaczego on zostawiaj mnie na ziemi?''
''Jeśli mnie kochasz tyle, dlaczego jesteś odchodzisz?''
''Chcę umrzeć ale nie mogę wymyśl sposób do końcu to wszystko która obejmuje waty. Jestem przerażony łopatek.''
''I boli mnie, więc mogę czuć, że żyję.''
''Czasem chcę się wyrwać z jego próżni, ale po prostu nie mogę. Demony przestrzeni Wołasz mnie z powrotem w pustkę. Czuję się komfortowo tam!''
''Jaki jest sens w jedzeniu po prostu skończyć crapping to wszystko tak?''
Najtrudniej zrobić, to obserwować, kogo kochasz, kochaj kogoś innego w zamian.
''Nigdy nie czułem już ceniony przez wszystkich. Jestem tylko marnowanie miejsca, że ​​każdy ignoruje, jak duch bez domu.''
''Od kiedy moje nazwisko na liście obecności, jestem naprawdę ważne?''
Nie mów że mnie kochasz, chyba że naprawdę oznacza to, bo mogę zrobić coś szalonego, jak w to uwierzyć.
''Najsmutniejszą rzeczą na świecie jest kochać kogoś, kto służy do love you''.
Po prostu żyć i oddychać, i staraj się nie umiera.
Czytaj dalej:; Famous Quotes; Inspirujące cytaty; Love Quotes; To tylko kilka cytatów i powiedzeń emo o życiu i ludzkich uczuć. Jeśli można przejść przez pewne smutne cytaty emo, można zauważyć, że są one obraz tego, co dana osoba czuje się głęboko w jego sercu i duszy, kiedy stoi przed problemem, który jest po prostu nieznośne.

No comments:

Post a Comment