Wednesday 12 October 2011

Worst Pick Up Lines

Pick up linii może pomóc rozpocząć rozmowę z nieznajomym. Dlatego dobrym podnieść linii, jeśli mówi dobrze, może służyć jako świetny rozpoczęcie rozmowy i wyciągnąć interesie osoby, której zostały eying tak długo. Choć till teraz może słyszeliście i używane kilka świetnych podnieś linii że praca istnieją pewne najgorszy podnieś linii że powinieneś poważnie uniknąć else możesz skończyć wygłupieniem samodzielnie. Dlatego też sprawdzić poniżej podane najgorszych na świecie podnieś linii dla dziewcząt i facetów, że pozwoli Ci zaoszczędzić od zażenowana się.
Top 10 Worst Pick Up Lines
Witam, nazywam się {name}, jak ci się podoba jak dotąd?
Jestem nowy w mieście. Czy możesz dać mi dojazdu do apartamentu?
Twoje oczy są jak przeźroczysty basenów pierwotnego szlamu i jestem pierwotniaki, które chcą pływać w ich głębi.
Wow, wyglądasz jak Xena wojownicza księżniczka! Chcesz na bieżąco?
Wyglądasz zupełnie jak łabędź. Masz chude nogi, ale tłusty tyłek.
Przykro mi, że to był pokój mężczyzn. Still, natomiast jesteśmy sami w tutaj ...
Hej dziewczyno, co się dzieje? Wiesz co? To twój szczęśliwy dzień. Out wszystkich dziewcząt tutaj, wybrałem ciebie porozmawiać.
Musisz być miotłą, bo jesteś zamiatanie mnie z nóg.
Możesz równie dobrze spać ze mną, bo powiem wszystkim, że zrobiliśmy to tak.
Dam ci pięć sekund, aby dać mi swój numer i możesz zapomnieć o wyjście ze mną na zawsze.
World's Worst Pick Up Lines Wszechczasów
Chcesz tańczyć czy mam iść śruba się ponownie?
Hej kochanie, chce zdobyć szczęście!?
Was twój ojciec złodziejem? "Bo ktoś ukradł gwiazdy z nieba, aby umieścić w twoich oczach.
Musisz być zmęczona ... byłeś uruchomiony przez mój umysł całą noc.
Witam. Patrzysz potężnie mediocre i chciałbym kupić ci medium wyceniony drinka.
Ty wyglądasz jak anioł, który spadł z nieba i uderzył jego twarzą na bruk.
Jesteś gorący, że jestem brzydki. Pozwala zrobić przeciętny dzieci.
Secret Service, ma'am. Muszę zrobić pełnego wyszukiwania jamy ciała. bezpieczeństwa narodowego, wiesz.
Mój magiczny zegarek mówi, że nie wiem kim jestem ...
Mam swoje beady na Ciebie oko
Czy mogę kupić ci drinka lub chcesz po prostu pieniądze?
Czy mogę mieć swój numer telefonu? Wydaje mi się, że straciły kopalni.
Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia czy mam przejść obok jeszcze raz?
Czy Twoje nazwisko Gillette? Ponieważ jesteś najlepszy człowiek można dostać.
Czy tu często?
Przepraszam, myślę, że wisisz mi drinka. [Mówi, dlaczego?] Bo widziałem jak z drugiej strony pokoju rzuciłem kopalni. To był rum i colę, a ja jestem [nazwa].
Lubię to robić konserwacji, wyglądasz jak ktoś chciałbym majstrować wokół z.
Hej kochanie, Jestem jak American Express, nie chcą opuścić domu beze mnie.
Nie mogę znaleźć mój szczeniak, możesz mi pomóc go znaleźć? Myślę, że poszedł do tego taniego pokoju w motelu.
Byłem tak enchanted twoim pięknem że wpadłem ścianie tam. Więc będę potrzebował swoje nazwisko i numer dla celów ubezpieczeniowych.
Cóż, oto jestem. Jakie są Twoje pozostałe dwa życzenia?
Czy byłeś aresztowany? To musi być nielegalne wygląd, dobre.
Witam, głosy w mojej głowie kazał mi przyjść i porozmawiać.
Miałem trochę do picia i zaczynasz wyglądają całkiem dobrze.
Czy masz karty bibliotecznej? Bo jestem kontroli was.
Jesteś mi winien pieniądze. Dlaczego?; Żyłeś w moim sercu i nie zapłaciłeś czynszu.
Twoja mama jest gorąca! Założę się, że będziesz wyglądać jak ona, gdy są starsze.
Jak długo trzeba czekać na golenie tych dluuuugi nogi?
Jeśli jednak chcesz wiedzieć, dobre podnieś linii, można odwołać artykułów na linii top pick up, niesamowite podnieś linii i pochlebne podnieś linii.
Jestem pewien, że po przeczytaniu tych najgorszych podnieś linii wszech czasów będzie można również zgodzić się, że są one duże, nie, nie, jeśli chodzi o zadawanie się dziewczyny czy facet po raz pierwszy. Dlatego następnym razem, przed zbliżającym się obcy, Mam nadzieję, że będziesz pamiętać tych strasznych podnieś linii i nigdy nie ośmieli się ich użyć.

No comments:

Post a Comment