Thursday 27 October 2011

Best Quotes Wszechczasów

Dlaczego cytuje czasem tak ważne dla nas i na nasze życie? Ilekroć nie możemy znaleźliśmy żadnych odpowiedzi lub czujesz, że cały świat włączania nas stajemy się zmotywowani do wyszukaj im przynieść nam pokój. That's what niektórych słynnych cytuje pomóc nam osiągnąć, true spokój. W życiu, bez względu gdzie jesteś i co robimy, to zawsze test nas i naszych możliwości. I w takiej burzliwych czasów, dlaczego nie szukać odwagi i inspirację z znaczący cytuje życia? Bez względu na to co może być wyszukiwanie, może głębszy sens życia i jego dzieł, mamy listę na najlepsze cytaty wszech czasów. Maybe może to pomóc podnieść swoje duchów.
Best Quotes Wszechczasów o Life
życia Attack, to zabijemy cię anyway. ~ Steven Coallier
Świat jest grindstone i życia jest nos. ~ Fred Allen
Moje życie gwiazdorskiej obsadzie ale nie mogę dowiedzieć działki. ~ Ashleigh Brilliant
Tylko życia mieszkał dla innych jest życia warto. ~ Albert Einstein
Życie jest serię zderzeń z przyszłości. ~ Ortega Jose Gasset y
I w końcu, to nie rok w swoim życiu, które się liczą. It's życia w waszych lat. ~ Abraham Lincoln
Kiedy słyszę znak kogoś, Życie jest trudne, zawsze jestem kuszony zapytać, porównaniu do czego? ~ Harris J. Sydney
Live jakbyś umrzeć jutro. Dowiedz jakbyś żyć wiecznie. ~ Mahatma Gandhi
Wszelkie idiota może obliczu kryzysu - to dzień do życia dni że nosi you out. ~ Czechowa Anton
Życie jest tylko lustro, i co widzisz tam, należy najpierw patrz wewnątrz ciebie. ~ Wally Amos
Tutaj znajduje test znaleźć czy misję na ziemi zakończeniu. Jeśli żyjesz, nie jest. ~ Bach Richard
Istnieją tylko dwa sposoby żyć. Jednym z nich jest jak gdyby nic nie jest cudem. Drugi to, że wszystko jest cudem. ~ Albert Einstein
Best Quotes Wszechczasów o Friends
Dobry przyjaciel jest tańsze niż terapii. ~ Anonimowy
Tylko twoi przyjaciele powie kiedy twarzy jest brudny. ~ Sycylijskie przysłowie
Antidotum na pięćdziesiąt wrogów jednego znajomego. ~ Arystotelesa
Jedną różą można moim ogrodzie ... pojedynczego przyjaciel, mój świecie. Leo Buscaglia ~
Przyjacielem jest człowiek który wie wszystko o tobie i nadal lubi. Elbert Hubbard
One's przyjaciele są że część ludzkiego z których jedno może zostać człowieka. ~ Santayany George
Gdybym musiał Podsumowując przyjaźń jednym słowem, byłoby, komfort. ~ Terri Guillemets
Ale jeśli czas myślę nad tobą, drogi przyjacielu,; Wszystkie straty są przywracane i smutki końca. ~ William Shakespeare
Najpiękniejszych odkrycie true friends make jest że mogą rosnąć oddzielnie bez rosnące siebie. ~ Elizabeth Foley
Znajomego zna song w moim sercu i śpiewa mi je gdy mojej pamięci zawiedzie. Donna ~ Roberts
Friendship jest niepotrzebne, jak filozofia, jak sztuki .... It ma wartości przetrwania; raczej jest jedna z tych rzeczy że nadaje wartość przetrwania. ~ CS Lewis
Jeśli zamiast gem, a nawet kwiaty, powinniśmy oddać dar miłości myśli w sercu przyjaciela, który byłby dając jak aniołowie dać. ~ MacDonald George
Best Quotes Wszechczasów od Movies
Będę z powrotem. ~ Arnold Schwarzenegger od Terminator
Pokaż mi pieniądze! ~ Tom Cruise od Jerry Maguire
Oto patrzę na ciebie, dzieciaku. ~ Humphrey Bogart z Casablanca
Po tym wszystkim ... Jestem tylko dziewczyną, stojąc przed boy, prosząc ją kochać. ~ Julia Roberts od Notting Hill
To wymaga wielkiej odwagi, aby stawić czoła swoim wrogom, ale dużo więcej do przeciwstawienia się; przyjaciół. ~ Richard Harris od Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Czemu próbujesz tak trudno pasują kiedy rodzą wyróżniać? ~ Oliver James od What a Girl Wants
Najwspanialszą rzeczą będziesz kiedykolwiek nauczyć jest tylko kochać i być kochanym w zamian. John Leguizamo ~ z Moulin Rouge!
Prawda jest ... Dałem serce dawno, moje serce cały ... i Nigdy naprawdę got it powrotem. Reese Witherspoon z ~ Sweet Home Alabama
Gerry, jestem kobietą! Nie mówimy co chcemy! Jednak zastrzegamy sobie prawo, aby uzyskać wkurzony, jeśli nie rozumiem. That's co czyni nas więc fascynujące! I nie trochę scary. ~ Jeanne Tripplehorn od Sliding Doors
Czasami chciałabym Nigdy poznała cię. Bo wtedy będę mogła iść spać w nocy, nie wiedząc, że był ktoś taki jak ty tam. Stellan Skarsgard od Good Will Hunting
Me Boję wszystkiego. Boję się tego, co widziałem, boję się tego, co robiłem, z kim jestem, a przede wszystkim boję się wychodzić z tego pokoju i nigdy uczucie reszty całe moje życie, co czuję gdy jestem z tobą. ~ Jennifer Grey od Dirty Dancing
Me Jestem nieuczciwe i nieuczciwego man zawsze możesz zaufać być nieuczciwi. Honestly. Jest to uczciwy te, które chcesz zwrócić uwagę, bo nigdy nie można przewidzieć, kiedy będziemy robić coś niesamowicie ... głupi. ~ Johnny Depp od Piraci z Karaibów: Klątwa Black Pearl
Best Quotes Wszechczasów od Utworów
Jak walczyć samotności? ; Smile cały czas. ~ Piosenki Wilco Jak walczyć Samotność
It's uzgodniono całego śmierdzi świecie,; więc nikt prysznice biorąc anymore. ~ Modest Mouse Paper Thin Walls utwór
Może jestem zbyt młody, by utrzymać dobrą miłość z nie tak. ~ Jeff Buckley piosenki Lover, You Should've Come Over
Otóż ​​wszyscy świecić, jak księżyc i gwiazdy i słońce, dobrze wszyscy świecić. ~ John Lennon piosenki Instant Karma
Nie śpię po południu, a ja zasnęłam w salonie i jest to jeden z tych, momenty, kiedy wszystko jest tak oczywiste. , Zanim prawda wraca do ukrycia chcę zdecydować, bo warto podjęciem decyzji, do pracy na znalezienie czegoś więcej niż ten strach. ; Zajmuje tyle ze mnie udawać, powiedz mi teraz, powiedz mi, jak zrobić zmienia. ~ Duncan Half Life piosenki Shiek
Byłem na całym tym olbrzymim świecie; I widziałem najróżniejsze dziewcząt; Tak, ale nie mogłem dowcip wrócić do państw; Powrót na najsłodsze dziewcząt na świecie; Chciałbym, żeby wszystkie dziewczyny mogą być Kalifornii. ~ The Beach Boys piosenki California Girls
Jestem piękna nie zależnie od tego, co oni mówią Słowa nie potrafią mnie, ja jestem piękny, na swój sposób; Tak, słowa nie potrafią mnie, więc nie poniżaj mnie dzisiaj. Christina Aguilera ~ piosenka Beautiful
Kolejny punkt zwrotny, rozwidlenie zatrzymany w drodze; Czas chwyta cię za rękę, pokazuje dokąd iść, więc jak najlepiej wykorzystać ten test, i nie pytaj dlaczego, to nie jest pytanie, ale lekcja w czasie . ~ Piosenki Green Day Good Riddance
Być może te inspirujących cytatów znaleźli sposób do serca, ale usłyszeli komunikat. Kiedy potrzebny jest pomocne sugerować, aby dostać się na drugą stronę, spojrzeć na te najlepsze cytaty wszech czasów, to na pewno by wszystko jaśniej.

No comments:

Post a Comment