Friday 14 October 2011

Tekst komunikatu Żarty

W ostatnich latach, odnotowano wzrost korzystania z telefonów komórkowych wśród ludzi na całym świecie. Mimo, że wcześniej, był to sprzęt, który ułatwił nam kontakt z innymi ludźmi. Dziś jest również uważana za jeden z najlepszych sposobów na utrzymanie siebie rozrywkę. To dlatego, że oprócz rozmawia przez telefon, istnieje wiele rzeczy można zrobić z telefonu komórkowego, w tym słuchania muzyki, sprawdzanie maili, czatowanie, wysyłanie wiadomości, itd. Większość ludzi, którzy mają telefony komórkowe z pewnością zgodzi się ze mną, że wysyłanie i odbieranie wiadomości do przodu tekst dowcipy są najlepszym sposobem rozrywki, kiedy naprawdę nudzi. Tak więc, jeśli używasz krótkich żartów, oto niektóre fajne, jak również śmieszne SMS na telefony komórkowe.
Telefon komórkowy wiadomości tekstowych Żarty
Zanim spojrzymy na żarty wiadomość tekstową, nie jest ważną rzeczą, która powinna byś wiedział. Mimo że większość dowcipów SMS są naprawdę zabawne i śmieszne, istnieje wiele, które odcieniem złośliwości do nich. Dlatego też tego rodzaju wiadomości powinny być wysyłane tylko do osób, z którymi jesteś naprawdę blisko, i zrozumieć, że w rzeczywistości nie myśli. W tym pamiętać, niech nam spojrzeć na niektóre śmieszne, zabawne, a także nieprzyjemnych żartów wiadomości tekstowych. Można spojrzeć na niektóre flirty SMS wysłać.
Dobre wiadomości tekstowych Żarty
Serwis, Sweet, inteligentna, spontaniczna, przystojny, dobrych przyjaciół, uroczy, zabawny .... dobrze ...Dość o mnie! Jak około ty?
Ostatniej nocy kilka diabłów przybiegł do mojego pokoju. Chcieli kłopoty dobrych ludzi, podałem imię i nazwisko oraz adres. Mówili, o nie! WE nie zakłócą naszego szefa.
Czy kiedykolwiek zauważyć, że kiedy jedziesz, kto idzie wolniej, niż jest idiotą i każdy jechać szybciej, niż się jest maniakiem?
Dlaczego mężczyźni utworzone przed kobiety?; Bo zawsze trzeba brulion przed podjęciem ostatecznej kopii.
Rzeczy, które przychodzą do tych, które czekają może być rzeczami pozostawionymi przez tych, którzy tam pierwszy.
Szczęśliwy mężczyzna to ten, który zarabia więcej niż jego żona jest w stanie wydać.
I jak ty. Przypominasz mi, kiedy byłem młody i głupi.
Doświadczenie to coś wspaniałego. To pozwala rozpoznać błąd gdy można go ponownie.
pieniądze pożyczyć od pesymistów, że nie spodziewają się go z powrotem.
Prawdopodobieństwo, że ktoś obserwuje jest proporcjonalna do głupoty akcji.
Fakt, że nikt nie rozumie, nie znaczy, że jesteś artystką.
Co jest najcieńsza książka na świecie?, Co mężczyźni wiedzą o kobietach.
Tekst komunikatu Funny Jokes
I hate it podczas urlopu, ale chciałbym widzieć go.
Byłem aresztowany za to, że najbrzydszy człowiek w Wielkiej Brytanii, możesz przyjść na posterunek policji i pokazać im to pomyłka?
Gdy zadzwoniłem do telefonu wczoraj, usłyszałem tę wiadomość. Małpa się jest zajęty w danej chwili. Proszę spróbować ponownie później.
Myślę, że prowadzenie po pijanemu jest straszne. Zawsze rozlania go po zmianie biegów ...
Jeśli mój dobry przyjaciel, zrobić dwie rzeczy codziennego użytku.; Po pierwsze, Módl się za mnie, więc mogę mieć długie życie, po drugie, są w wannę, więc nie jestem się nieswojo, kiedy jesteś w pobliżu.
Witam, to ja telefonu. Po prostu musiałem wyjść z kieszeni do drugiej, ponieważ ciało było zapach mnie zabija.
Żyrafa gotowy? Ready szefa!; Zebra gotowy? Ready szefa!; Wolf gotowy? Ready szefa!; Deer gotowy? Ready szefa!; Monkey gotowa? Ready szefa!; Donkey gotowy? Żaden szef jego przeczytaniu tego sms.
Bardzo lubię u,, chcę porozmawiać u,, ja umieram, aby zobaczyć u, ale, nie mogę dostać się do u,, głupi strażnik prosi mnie 4 bilet, aby wejść do zoo!
Jak nazwać kobietę w niebie?; John: anioł!; Tłum kobiet w niebie?; John: wojsko aniołów!; Wszystkie kobiety w niebie?; John: POKÓJ NA ZIEMI!
Hilarious Tekst komunikatu Żarty
Gdybym miał twarz jak Twoja, chcę pozwać rodziców!
Czytałem w gazecie, że wysyłanie wiadomości tekstowych powoduje promieniowania, nowotworowych. Dlatego zdecydowałem się powstrzymać .. aby zatrzymać czytanie gazet.
Ważne jest, aby znaleźć człowieka, który ma pieniądze, człowieka, który cię uwielbia, człowiek, który jest świetny w worku. Najważniejsze: Te 3 mężczyzn nie powinno spotkać się ze sobą!
Lolita powołany Boris: Chodź tu, nie w domu nikt.Boris do domu Lolity, nikt nie był w domu.
Człowiek z sześciu dzieci dostaje w samolocie. Młoda pani siedząca w pobliżu pyta, czy to były wszystkie jego dzieci. On odpowiada: Nie proszę pani mogę pracować w fabryce prezerwatyw i są skargi klientów.
To jest Ugly Best Day Friend. Możemy robić co chcesz, przecież to ty dzień. Kiedy mam się zatrzymać i ciebie. Wolę do ciebie po zmroku, jeżeli jest to w porządku z tobą.
Pociąg jest około 2 błędy! Frantic virgin paski off i twierdzi, że może any1 czuję się jak kobieta b4 i umrzeć? Tak więc człowiek, zdejmuje ubranie i mówi żelaza tych rzeczy!
MEN-opause MEN-strual ból MEN-tal choroby GUY-necologist HIS-terectomy. Czy zauważyłeś, jak problemy kobiet START Z MEN?
Nie wiesz jak cenny jesteś dla mnie.; Kiedy będziesz płakać, płaczę, Kiedy się śmiejesz, śmieję się; Po skoku z okna?, Patrzę w dół i jestem wciąż się śmiejąc.
Tekst komunikatu Flirty Żarty
A ja chcę być misia, który leżał na łóżku, więc za każdym razem gdy przytuliła go, to zamiast mnie przytuliła.
Gdybym mógł zmienić alfabet, chcę umieścić U i I razem.
Twój tata musi być terrorystą, ponieważ jesteś DA BOMB!
Nigdy nie kochać się w ogrodzie lub w dziedzinie ...... Miłość może być ślepa, ale sąsiedzi nie są!
Co to jest życie? Życie jest miłością. Czym jest miłość? Miłość jest całować. Co to jest całowanie? Chodź tutaj i pokażę.
Mój problem serca, osiągnęły punkt krytyczny;, że lekarz mówi:, Nie r tylko 2 opcje lewo, OIOM lub Widzisz mnie..
Mam nadzieję, że nie cieszył się czytanie tych naprawdę zabawne żarty wiadomości tekstowych. Poza wyżej podane dowcipy, oto kilka najśmieszniejsze dowcipy zawsze i flirty wiadomości tekstowe, które można przejść. Więc, weź swoje ulubione wśród nich i wysyłać je do przyjaciół i bliskich. Jestem pewien że byliby oni naprawdę mieć wybuch ich czytania. Zapraszamy do lektury!

No comments:

Post a Comment