Thursday 20 October 2011

Pozytywne afirmacje

Positive affirmations są życiem własnych sposób mówienia Ci nigdy zrezygnować. Tak jakby powiedzieć: "Idź na .. możesz to zrobić ". Są one nie mniej niż inspirujące cytaty i pomagają w procesie motywacji i inspirujących się lepiej, pokonywanie własnych słabości i, co najlepsze w jednym. Kiedy życie staje się nas i czujemy się jak nie ma nic do zrobienia, te listy pozytywne afirmacje pomogą potwierdzając swoją wiarę w siebie i pomóc rozpocząć od miejsca gdzie się on na pomyślną przyszłość.
Te codzienne pozytywne afirmacje należy stosować codziennie! Nie czekaj, aż coś złego się stanie rozpocząć korzystanie z tych stwierdzeń. W rzeczywistości, pozytywnego myślenia będzie Ci wyniki jak nic innego. Można je znaleźć dziecinne w pierwszej, ale połączenie między nasza świadomość i podświadomość mogą być połączone mostem z nich. Jeśli powtarzają się pozytywnych rzeczy, mózg dostaje komunikat i zaczyna się zachowywać w ten sposób. Spróbuj sobie karmienia tych pozytywnych afirmacji siebie i zobaczyć zmiany.
Positive Afirmacje for Success; Zawsze będę sukces jeśli Wierzę w siebie. ; Sukces to nie wszystko, to jedyne rzeczy. ; Dobrobytu i sukcesu jest mój naturalny stan umysłu. , Ja jestem za sukces, bo nigdy nie przestać próbować. ; Pozytywny zaletą jest zawsze moje. , Ja jestem przykładem sukcesu i zwycięstwa. ; Dobrobytu i sukcesu jest mój naturalny stan umysłu. ; Co pozytywnego wysiłku i umieścić tam, będę również nagrodzone. ; Lubię sukces codziennego; Wszystko co robię zamienia sukcesu. ; With pozytywny myśli i uczucia w moim umyśle Stworzyłem sukcesu. ; Sukces i dobrego przepływu fortune ku mnie w rzece obfitości. ; I przyciągnąć sukcesu i dobrobytu we wszystkich moich pomysłów; Zobowiązanie do moich celów przyniesie sukces. , Sukcesy i osiągnięcia są naturalne wyników dla mnie. ; Wszystkie moje myśli, planów i pomysłów prowadzić mnie prosto do sukcesu. ; Szans i zalety pochodzą z każde drzwi I otwarte. ; Wstąpię na górę korporacyjnej drabiny a pensja przekroczyła wykresów. ; Moje umiejętności zarządzania otworzyć drzwi możliwości. , Sukcesy i osiągnięcia są naturalne wyników dla mnie. ; Pozytywne afirmacje dla kobiet: Ponieważ jestem kobietą, jestem silny. ; Być kobietą czyni mnie cenne. ; I świętować moje piękne duszy. , Moje ościeżnicy co to jest, ale moja dusza jest wspaniały. ; Są zdrowe jest ważniejsze niż bycie wykałaczką. , Mam uprawnienia do zmiany. , Mam mądrość wiedzieć, co do zmian. ; Moje lata mnie mądry. , Mam moc by kochać i być kochanym. , Mam unikalnych atrybutów i umiejętności, bo jestem kobietą. , Jestem gotowy, aby obecnie swój sposób. , Mogę pokonać swoje lęki i kunktatorstwo. ; Dostaję silniejsze i mądrzejszy każdego dnia. , Jestem chętny do nauki, by pozwolić sobie odetchnąć, zrelaksować się i utworzyć sukces w moim życiu. ; Rzeczy się zdarzają! Jestem elastyczny. I radzenia sobie ze zmianami z wiary, pokoju i odwagi. ; Życie nie zawsze jest fair, ale zawsze robię to, co trzeba i tak. , Moje słowa i czyny moc i wróć do mnie pomnożona. ; Depression i uzależnieniami są zestawem za mnie zrezygnować. Zostanę w świetle. ; Jestem zbyt błogosławiony być podkreślił. ; Akceptuję wszystkie moje uczucia jako część siebie. ; Positive Afirmacje dla Dzieci; Ja piękny. , Ja jestem kochający chłopak / dziewczyna. , Jestem bardzo twórczy. ; Jestem dobrym wpływ na innych. , Jestem wyjątkowy i cenny. ; Zawsze jestem robi najlepsze mogę w momencie i tak jesteś. ; Jestem dobrym czytelnika. , Jestem się szybko. , Jestem mądry. , Jestem pełna dobrych pomysłów. ; I focus na pozytywnych i przyciągnąć tylko dobre rzeczy do siebie. ; Pytam dobre pytania. ; Mogę zrobić wszystko I ustawić mój umysł do. , Mogę to zrobić. ; Wierzę w siebie. ; Moje marzenia. ; I stworzyć piękny, radosny dzień dla siebie. ; Zasługuję na dobre rzeczy. ; Jestem wdzięczny. , Zgadzam się dobrze w moim życiu. ; Każdy problem ma odpowiedzi. ; Dobre rzeczy się ze mną cały czas. ; Ja piękny, wewnątrz. ; Wybrać, jak się czuję przez sposób myślenia i porozmawiać. , Czuję się szczęśliwy. , Jestem dobrym słuchaczem. , Jestem przyjazny. ; I przyjaciół łatwiej. , Mam wielu przyjaciół, którzy mnie kochają. ; Lubię ćwiczeń. ; I dbać o swoje ciało. , Mogę robić, co tylko skupić mój umysł dalej. , Mam wiele darów i talentów. ; Lubię być punktualny. , Ja jestem zwycięzcą! ; Użyj tych pozytywne afirmacje sukcesu zbudować zaufanie i życia podejścia z "Never Say Die" postawy. Wszystkiego najlepszego!

No comments:

Post a Comment