Sunday 30 October 2011

Krótkie cytaty

Mówią, że duże rzeczy przychodzą w małych pakietów, że jest to do końca prawdą, gdy chodzi o tych krótkich cytatów pochodzących z niektórych z najbardziej znanych ludzi na świecie. Niektóre z nich będą rozśmieszyć, niektóre że będziesz płakać, i nie są jeszcze takie, które zainspirują Cię do celu wyższego.
Krótki Funny Quotes, doradztwo jest jak olej rycynowy, łatwo dać, ale straszne podjąć. - Josh Billings, powiem ci, kiedy byłem dzieckiem, wszystko co wiedziałem było odrzucenie. My yo-yo, nigdy wrĂłciĹ! - Rodney Dangerfield; Kto odkrył moglibyśmy dostać mleka krów i co myślał robił w czasie? - Bill Connolly; First lekarz powiedział mi dobra wiadomość: miałem zamiar mieć chorobę wymienioną po mnie. - Steve Martin; Niektóre powodować szczęścia gdziekolwiek idą; innych, ilekroć idą. - Oscar Wilde; Zawsze chciałem jechać do Szwajcarii zobaczyć co armii robi z tych wee noże czerwony. - Bill Connolly; mogę oprzeć wszystko wyjątkiem pokusy - Oscar Wilde; Czytaj więcej na:; Funny Quotes i Sayings; Crazy Quotes; Short Love Quotes; Gdzie jest miłość istnieje życie. - Mahatma Gandhi; Love jest poważnym psychicznego choroby. - Plato; Love wrogów, one mówią Ci wasze błędy. - Benjamin Franklin; Jeśli ludzie sędzia, nie masz czasu ich kochać. - Mother Teresa; Love nie uczynić świat go 'round. Miłość jest co sprawia, że ​​warto jeździć. - Franklin P. Jones, Powiedz mi kim miłości i powiem Ci kim jesteś. - Creole przysłowie; nie ma lekarstwa na miłość, ale bardziej kochać. - Henry David Thoreau; Jedyna nagroda dla miłości jest doświadczenie kochający. - John LeCarre; Czytaj więcej na:; Short Cute Love Quotes; Love Quotes; Short Quotes O Life; Kiedy byłem boy Morza Martwego tylko sick! - George Burns, Tylko życie poświęcone dla innych jest warte życia. - Albert Einstein; W trzech słowach można podsumować wszystko, czego nauczyłem się o życiu. To idzie. - Robert Frost; Celem życia jest życiem celu. - Robert Byrne; Mam nadzieję listy dialogowej big życia żart, bo nie get it. - Jack Handey; Pomimo kosztów utrzymania, nadal popularne. - Kathy Norris; Love: tymczasowy obłęd, utwardzalnej przez małżeństwo. - Ambrose Bierce; Czytaj więcej na:; Famous Quotes O Life; Short Quotes O Life; Short Quotes O Strength; Spróbuj spróbuj till uda Ci .. jeśli nie uda raz następnie zniszczyć wszystkie dowody faktu że próbowałaś! - WC Fields; Celem życia mieszka w porozumienie z naturą. - Zeno; Jak wydajemy nasze dni jest oczywiście jak spędzamy życia. - Annie Dillard; Życie jest proste, jej nie tylko łatwe. - Autor Unknown; Ludzie mogą wątpliwości co mówisz, ale wierzą co robisz. - Lewis Cass; Never rozważyć możliwość niepowodzeń; dopóki trwasz będziesz udane. - Brian Tracy; Każdy wielki osiągnięcie był kiedyś uważany niemożliwe. - Autor Unknown; To nie że jestem tak smart, tylko że I pobyt z problemami dłużej. - Albert Einstein; Czytaj więcej na:; Biblia Verses O Strength; Biblia Quotes na Strength; Short Quotes O Friends; jestem wolny wszystkich uprzedzeń. Nienawidzę wszyscy jednakowo. - WC Fields; lepszą część czyjegoś życia składa jego przyjaźnie. - Abraham Lincoln; Miłość jest ślepa; przyjaźń zamyka oczy. - Anonymous; Droga do domu przyjaciela to nigdy za długo. - Duński przysłowie; true friend ukłuciami cię w front! - Oscar Wilde; Moja najlepsza przyjaciółka jest jeden którzy przynosi w najlepszy mnie. - Henry Ford; Friendship jest drzewo schronienia. - Samuel Taylor Coleridge; Czytaj więcej na:; Short Friendship Quotes; Sweet Quotes for Friends; Short Quotes About Love; Moja żona i ja byli szczęśliwi dwudziestu lat. Wtedy spotkaliśmy się. - Rodney Dangerfield; Byłem żonaty przez sędziego. bym prosił o jury. - Groucho Marx; Miłość jest wspaniale, gdy znajdziesz kogoś, aby ją dać. - Chris Myrick, człowiek nie jest w której mieszka, ale gdzie kocha. - Łacińskie przysłowie; To jest miłość, a nie dlatego, że jest silniejsza niż śmierć. - Thomas Mann, jest nie tylko konieczne, do miłości, Trzeba powiedzieć tak. - Francuski przysłowie; Czytaj więcej na:; Short Love Quotes, Wielka Cytaty o miłości; Przy tak wielu cytatów do wyboru, jest to herkulesowe zadanie wymyślić kilka co pozwoli zadowolić wszystkich. Ta kompilacja znanych Krótkie cytaty mogą nie zostawili wielu z was marszcząc brwi jako ulubione nie zostały dodane do listy. Ale proszę się nie martwić. Jeśli uważasz, że byli tacy, inspirujące cytaty, które zasługuje na miejsce tu, możesz umieścić je poniżej w polu komentarza, a następnie spoczywa na nas, aby upewnić się, że dociera miliony ludzi na całym świecie.

No comments:

Post a Comment