Thursday 16 February 2012

Funny Comebacks

W sytuacji, gdy jest bitwa rozum zaangażowany, zawsze jest, że jedna osoba jest uzbrojona śmieszne boju! On jest osobą, która może dosłownie rozbroić przeciwnika z darem jest szybki i błyskotliwy. boju Funny są do zrobienia, jeśli chce się wygrać argument! Jedyną satysfakcją dostanie Doling się zabawne linie powrót do wprowadzania ludzi w ich miejscach, rzadko mogą być zastąpione przez żadne inne uczucie, emocji. boju Funny przynoszą poczucie siły otrzymując w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu - moc mózgu. Bo tak naprawdę musi być bardzo dowcipny i szybkie zasiłek na tych silnie cięta i zabawne boju.
Wiele osób jednak nie potrafi być, że szybkie i zabawne, dla tych ludzi, a następnie, oto lista niektórych z najbardziej inteligentnych boju śmieszne powiedzieć. Korzystaj z nich dobrze ... a następnie utorować drogę do zwycięstwa argument. Czytaj więcej na śmieszne cytaty i powiedzenia.
Dobre i zabawne Comebacks
Wołaj do muzy sarkazmu i dowcipu i trochę inspirację z tych boju naprawdę zabawne.
Man: ciebie lub u mnie?; Dziewczyny: Both. Będziesz Ciebie, i mam zamiar do mnie.
Osoba 1: Czy dostrzegasz jak ja trzymałem młodszy wygląd?; Person 2: Tak, widzę ... wszystkie wypryskami
Przyjaciel: Właśnie wróciłem z kosmetyczki, Ty: Szkoda, że ​​był zamknięty ...
Man: Proszę szept tych 3 Little Words, że make my day!; Dziewczyny: Idź do diabła
Friend: Ja zmieniłem zdanie ...; You: Excellent, więc nie nowy lepiej?
Boss: Pracownicy tak nie rosną na drzewach wiesz, że ...; Ty: Jak prawdziwe Sir, zwykle huśtawka pod nimi ...
Brother: Dlaczego zapach śmieszne?; Ty: To się nazywa Soap - nie sądzę, że kiedykolwiek czuliśmy to przed ...
Człowiek: Hej, nie widziałam Cię gdzieś wcześniej? ; Kobieta: Tak, i dlatego nie chodzę tam więcej.
Man: Mogę powiedzieć, że chcesz mnie.; Kobieta: Wiesz, jesteś martwy prawo ...Chcę, żebyś odejść!
Żona: Kochanie, czy myślisz, że stracę wygląda jak będę starsza, Ty: Przy odrobinie szczęścia, tak.
Osoba 1: Ile osób pracuje w biurze?; Osoba 2: Około połowa z nich
Man: Więc dlaczego nie uderzył jeszcze żadnych facetów przegrany?; Kobieta: Bo byłem czeka na Ciebie!
Człowiek: Hej, jesteś bardzo słodki!; Kobieta: Wiem.
Man: pójdę na koniec świata dla Ciebie.; Kobieta: Tak, ale pobyt tam?
Mężczyzna: Jak Ci się podoba jajka z rana?; Dziewczyny: Niezapłodnione!
Man: Chcę przejść przez coś dla Ciebie.; Kobieta: Dobrze! Zacznijmy od Twojego konta bankowego. Potem drzwi.
Lady Nancy Astor raz jeszcze zły na Churchilla. ; Winston, powiedziała ostro, gdybyś był moim mężem Chciałbym umieścić truciznę w swojej kawy., A gdybym był twoim mężem, odpowiedział Churchill, chcę pić.
Czytaj więcej na:; Sarcastic przysłowia About Life, dowcipne Krótki przysłowia, sarkastyczny One Liners; One Liner - Funny Comebacks
Naprawdę nie można pomylić z nich. Widzieliście rodzaje tych na koszulkach! ; Wybacz, ale masz oczywiście mylić mnie z kimś, kto dba. , Nie wiem, co sprawia, że ​​tak głupio, ale to naprawdę działa. ; Chciałbym, aby ci pomóc. Który sposób to się stało, w; Nie potrzebna jest licencja się, że brzydkie? , Jestem teraz zajęty. Czy mogę cię ignorują innym razem? ; Jestem blondynką, co twoja wymówka? ; Ahhh ... Widzę śrubę-up bajki odwiedził nas ponownie. , Postaram się ładniej, jeśli spróbujesz się mądrzejszy. , Jestem naprawdę niekłopotliwy kiedy ludzie uczą mnie uwielbiać. ; Cię lubię. Przypominasz mi, kiedy byłem młody i głupi. ; To brzmi jak angielski, ale nie mogę zrozumieć słowa mówisz. , Mam wiele talentów i wizji. Ja po prostu nie obchodzi. , Zawsze będę kochać początkowego nieporozumienia miałem o tobie. ; Jego zęby są jaśniejsze niż jest. , Nie wiem jaki jest twój problem, ale założę się, że jest to trudna do wymówienia. ; Więcej na jednej wkładki.
Yo Mamma - Funny Comebacks
Oto kilka klasycznych "Yo Mamma" jeden wkładki dla Ciebie. Ludzie uczą się, uczyć! ; Twoja mama jest taka gruba, że ​​kiedy wchodzili na skali to powiedział, jeden na raz proszę. ; Yo mama's so fat trwa dwa autobusy i kolejka, aby na jej dobre strony. ; Yo mamma so fat Weszła w skali i powiedział, ciąg dalszy nastąpi ... ; Yo mama's so fat zakochała się i złamał. , Myślałam, że jesteś brzydki ... a następnie poznałem waszą mamma. ; Yo mama's so fat, używa Pacyfiku do kąpieli. ; Yo mamma głupi jej ulubiony kolor to jasne. ; Yo mama's so fat, szła przed TV i straciłem cały szereg przyjaciół! ; Yo mama's so fat, kiedy stanął na skalę powiedział "do nieskończoności i poza nią!". ; Czytaj więcej na dowcipny jeden wkładki.
Czy uważasz, że można jeszcze pomylić z te śmieszne boju? I naprawdę nie sądzę! Kto nie chce być zabawny i dowcipny, módl się powiedzieć? Więc teraz rozpocząć proekologiczna i doskonalić moc jest naprawdę bardzo biegły w riposta!

No comments:

Post a Comment