Tuesday 17 January 2012

Znani i Cytaty Romeo Juliet

Romeo i Julia "to jeden z najbardziej znanych par w literaturze w słynnej gry" Romeo i Julia "Williama Szekspira. Jest to również jeden z największych historii miłosnych wszech czasów i bardzo korzystnych warunkach przez ludzi na całym świecie. Nie może być tak powiedzieć, że Romeo i Julia są synonimami miłości! Ich historia miłości zainspirowała wielu prawdziwych miłośników życia i pozostałe elementy literatury w różnych językach. W tej romantycznej powieści, istnieje kilka cytatów miłości, która nam powiedzieć coś więcej o sobie mniej i namiętnej miłości. Również studenci znajdą tej liście znanych Romeo i Julia cytaty pomocne w zrozumieniu więcej na ten temat romantycznej powieści.
Najbardziej znane Romeo i Julia Cytaty
Poniżej znajdują się popularne cytaty miłości Romea i Julii zagrać Williama Szekspira:
O Romeo, Romeo! Czemu ty jesteś Romeo?; Odmów ojca twego i odmówić Twoje imię.Lub, jeśli nie chcesz, ale być zaprzysiężony mojej miłości, A ja już nie będzie Kapulet.
Z kąd ta nazwa? To, co nazywamy wzrosła o żadne inne imię nie pachnie tak słodko!
Jak pączek nieco z zazdrością robak; Ere może rozpowszechniać swoje słodkie liście do powietrza, Or poświęcić swoje piękno na słońce.
Spread twój zasłony blisko, miłość skuteczności nocy.
Jak językami silver-słodki dźwięk kochanków w nocy, jak miękkie muzyki uczestniczy w uszy!
Zobacz, jak ona pochyla ją w policzek na dłoni! O, ja ulał na tej ręce, że mogę dotknąć tej policzek!
Ale soft! Co światło przez okno przerwy tam?; To na wschodzie, i Julia jest słońcem!; Wstań, uczciwej słońce i księżyc zazdrosny zabić;, która jest już chora i blada z cierpieniem To ty jej sztuki pokojówka znacznie bardziej sprawiedliwe niż ona!
Jeden pali się innym pali,, Jeden ból jest lessen'd przez drugiego udręki!
Jej uroda sprawia, że ​​sklepienie ucztowania obecności pełne światła!
Te gwałtownych rozkoszy kończy, aw ich triumf śmierci, jak ogień i proszek, który jak całują się zużywają!
O! Czyż ona uczyć pochodnie do spalania jasne!
O mojej miłości, moja żona!, Śmierć, bowiem suck'd miód twego oddechu; Czyż nie miał siły, ale na twoje piękno!
Wydaje się, że wisi na policzku nocy jak bogaty klejnot w ucho Ethiope's!
Daj mi Romea, a gdy umrze,, Weź go i pokrój go w małych gwiazd, a on będzie oblicze nieba tak dobrze, że cały świat będzie zakochany w nocy i nie płacą kultu na jaskrawe słońce!
Czy miłość jest rzeczą przetargu? To jest zbyt szorstki,, zbyt szorstki, zbyt boist'rous, i to jak cierń wyrzuty.
Ten bud miłości, przez lata oddech dojrzewania;, może okazać się piękny kwiat, kiedy się spotkamy następnym.
O, nie Przysięgam na księżyc, księżyc niestałe;, że miesięczne zmiany w jej krążyły kulę,, Żeby udowodnić, że twoja miłość podobnie zmiennej.
Ach, drodzy Juliet, dlaczego ty jeszcze tak uczciwe? Będę wierzyła / To platoniczny Death miłosne.
Moja jedyna miłość wynikły z moich tylko nienawiść!; Za wcześnie online nieznana, wiadomo, za późno!
O komfortowe zakonnik! Gdzie jest mój panie? Pamiętam dobrze, gdzie mam być, i nie jestem. Gdzie jest mój Romeo?
Na kamienistym limitów nie może utrzymać się miłość, a co miłość może zrobić, że ma odwagę miłości próby.
Większą moc niż możemy sprzeczne; Czyż pokrzyżował nasze zamiary.
Pieczęć sprawiedliwy pocałunku; do rokowań ponadczasowy absorbujący śmierci!
Mogą one wykorzystać na białym cud drodzy strony Julii,; i ukraść nieśmiertelny błogosławieństwo z jej ust, kto, nawet w czystej westalką i skromności, a jednak rzut oka, jak myślenie ich własny grzech, pocałunki.
Miłość idzie do miłości, tak jak uczniowie z; książki,, Ale miłość od miłości, ku szkole ciężkie spojrzenia.
Będę patrzeć jak, jeśli szukasz podoba się poruszać; Ale nie głębiej będę endart moje oko od zgody daje siłę, aby latać.
Dobranoc, dobranoc! Rozstanie jest taki słodki smutek / To ja mam powiedzieć dobranoc, aż się jutro!
Były to jedne z najbardziej znanych Romeo i Julia cudzysłów. To jest konieczne dla wszystkich miłośników literatury i prawdziwych miłośników życia na przeczytanie tego romantycznego zagrać przynajmniej raz w życiu. Wreszcie jest tu jednym z najbardziej znanych serca rendering cytaty z legendarnego Romea i Julii:
W historii nigdy nie była bardziej biada, niż u Julii i jej Romeo!

No comments:

Post a Comment