Saturday 21 January 2012

Spóźniony życzenia urodzinowe

Jak delikatnie przypomnieć, dla wszystkich tych umysłów zapominalskich, "Urodziny ma się tylko raz we wszystkich 365 dni dookoła Słońca!" życzenia urodzinowe mogą być tylko prosty łańcuch słów, ale noszą w kolanach, głębokie znaczenie dla osoby z jego dzień specjalny. Nigdy nie może zrozumieć, co ilość szczęścia i poczucia bycia kochanym i opieki, może wydać specjalne osoba z prostym twoje życzenie, a jako zwykły "Happy Drodzy urodziny!" może chcę przez ukochanego na urodziny każdej chwili w ciągu dnia. Jednak ja zawsze zapewniają, że dostaje moje życzenie w pierwszych sekund jej urodzin, czyli 12 rano. To, co myślę, sprawia, że ​​jej sobie sprawę i wiem, że jest bardzo szczególny dla mnie. Ale są okoliczności, kiedy nie możemy go w czasie i nasze życzenia się spóźnione. To, co podkreśla na fakt, że spóźnione życzenia urodzinowe musi być czymś więcej niż tylko pragnie; muszą być wyjątkowe. A jeżeli zastanawiasz się jak by się do ukochanej osoby, że nie chcą jej / mu na czasie, warto niektóre z tych spóźnione życzenia urodzinowe.
Najlepsze Spóźniony Urodziny Życzenia
Poniżej spóźniony wiadomości urodziny, najlepiej, gdy są kartki urodzinowe są nadziewane z nimi. Więc pick właściwe, i wywołać uśmiech na chłopca urodziny / girl.
Hej, jestem bardzo za zapominając twoje urodziny. Jeśli jednak przełożyć to w przyszłym tygodniu, obiecuję, obiecuję, że tym razem!
Dobrze pamiętam swoje urodziny. Wybacz mi i wybaczyć, gdy zapomnisz kopalni w przyszłym miesiącu!
Powinieneś mi podziękować za zapominając Twoje urodziny! Dzięki mnie masz już uroczystości.
Czy nie jest twoje urodziny na 29 lutego? Myślałem, że będzie Życzę po czterech latach!
Niestety nie mogłem pomóc wydmuchiwać świeczki na ciasto. Happy Birthday drogi.
Your anty starzenie się produktów do pielęgnacji skóry, czy mnie pamiętasz urodziny! Jest to jeden z moich ulubionych śmieszne życzenia urodzinowe, które zapisywane z coraz pobitych z moich znajomych, za zapomnienie urodziny.
Jak mogę zapomnieć twoje urodziny? Właśnie chciał jeden rok z powrotem!
Więc co pamiętam twoje urodziny. I przynajmniej pamiętać, że zapomniałem Twoje urodziny!
Urodziny są bardzo trudne pamiętać, wiesz. Zwłaszcza gdy nie ma pyszne ciasto czekoladowe pysznych wokół!
Brałem lekcje telepatia z ostatnich kilku tygodni. Chyba muszę wprowadzić więcej praktyki, a moje życzenie urodziny nie może dotrze do Ciebie na czas!
Belated Sayings Birthday
Powyżej spóźnione życzenia urodzinowe były te, które kiedyś uspokoić mój okrutny przyjaciół, gdy zdarzyło mi się zapomnieć o jednej z ich urodzin. Oprócz korzystania z nich można również skorzystać z bardzo dobre komentarze spóźnione urodziny w postaci cytatów urodziny. Don't miss out na dodanie 'Happy Birthday Belated. Oto one ...
Wiek jest coś, co nie ma znaczenia, chyba że jesteś serem. - Billie Burke
Wewnątrz każdego starsza osoba jest młodsza osoba - zastanawiałem się, co się do cholery stało. - Anonymous
Szukam pięćdziesięciu jest wielki - jeśli sześćdziesiąt. - Joan Rivers
Urodziny są naturalny sposób mówi nam jeść więcej ciasta. - Urodziny są natury
Najlepsze urodzinach wszystkich są te że nie dotarły jeszcze. - Robert Frost
Masz jeszcze w pełny pokład, po prostu shuffle wolniej. - Anonymous
Po trzydziestu pięciu jest bardzo atrakcyjnym wieku; społeczeństwa Londyn pełen jest kobiet, które z własnego wyboru pozostał wolny trzydzieści pięć lat. - Oscar Wilde
Starzenie wydaje się być jedynym dostępnym sposobem dłuższego życia. - Daniel Francois Auber Esprit
Pierwsze zapomnisz nazwy, potem zapomnisz twarze, potem zapomnisz zip swój lot, i wówczas zapomnisz do rozpakowania rozporek. - Oddział Rickey
Wiemy, że jesteśmy starzeją się, gdy tylko coś chcemy dla naszych urodzin nie jest pamiętać o nim. - Anonymous
Głównym zadaniem człowieka w życiu, to rodzą się, aby stać się to, co potencjalnie jest. Najważniejszym produktem swojego wysiłku własną osobowością. - Erich Fromm
Dzięki nowoczesnej medycynie, takich jak antybiotyki, spray do nosa, i Diet Coke, stało się rutyną dla ludzi w cywilizowanym świecie, aby przejść w wieku 40, czasem więcej niż raz. - Dave Barry
Spóźniony Urodziny Wiersze
Możesz również dodać kilka z tych wierszy, skomponowana przez różnych ludzi, niezależnie od spóźnionego życzenia urodzinowe na karcie urodziny.
Jak rozpocząć powiedzieć, jak jestem zaszczycony, mieć cię w moim życiu?; Zacznę, mówiąc, że to marzenie; dzień została moją żoną. Jesteś moim najlepszym przyjacielem na dobre czasy, a My rock w czasie smutku. ; Jesteś powodem dla słodkiej przeszłość, a moja obietnica na jutro. ; Nigdy nie myślałem Czuję ten polubiła; Dopóki została moją żoną. ; Można w tym roku i wzajemnie roku najlepsze w moim życiu.
Miłość zawsze,, Happy Birthday Belated - Anonymous
Cieszę się, że jest gejem, Zanim zadasz mi się z drogi;, życzymy Wam bardzo Happy Birthday! - Anonymous
Każdego roku urodziny przypomina mi, że naprawdę chcę powiedzieć, jestem bardzo zadowolony, wiem, że,, Myślę o tobie każdego dnia., Mam nadzieję, cieszyć się urodziny, wszystkie przyjemności ma w sklepie, a ponieważ doceniam was, mam nadzieję, że wiele więcej! - Anonymous
Niektórzy ludzie dają prezenty; ciszy i spokoju, do każdego życia, czego dotkną.; Oni są zawsze kim tak naprawdę są.; Są cudownie wiarygodne; niezawodnie dobry,; przewidywalny przyjemne,, kochany i ceniony, przez wszystkich, którzy ich znali.; Jesteś jednym tych ludzi.; Jesteś darem, ciszy i spokoju, w moim życiu
Happy Birthday Belated - Anonymous
Możesz także poczytać niektóre z tych śmieszne wiersze urodzinowe i kilka wypowiedzi kartka urodzinowa. Wiadomości, cytaty i wiersze! Więc nie jesteś z kilkoma dobrymi spożywczych do stosowania jako spóźnione życzenia urodzinowe dla bliskich. Ale nie do nich przyzwyczaić i uczynić z niego punkt życzyć urodziny chłopca / dziewczyny na raz, ponieważ jest to jedna z tych rzeczy, które sprawiają mu poczuć się wyjątkowo.

No comments:

Post a Comment