Thursday 8 September 2011

Zagadki i odpowiedzi dla dzieci

Zagadka to pytania lub wątpliwości, które powstają w metaforyczny sposób. Choć odpowiedź może być prosta, pytanie jest stworzony w taki sposób że może upłynąć dużo myślenia dla osoby wymyślić prawidłową odpowiedź. Dzięki tej zagadki są uważane za zabawa i rozrywka przez ludzi, zwłaszcza przez małe dzieci. Wiele dzieci ma zwyczaj notował zagadki, że natkną się i stwarzają tych zagadek do swoich znajomych w czasie gry. Więc jeśli szukasz niektórych zagadek, które można zapytać przyjaciół na imprezie snu lub mogą być w szkole w czasie wolnym, oto kilka zagadek i odpowiedzi dla dzieci. Przeczytaj więcej na funny zagadki dla dzieci.
Zagadki i Odpowiedzi dla dzieci
Zagadki można podzielić na różne typy. Podczas gdy niektóre zagadki są informacyjne, istnieją inne, które są zabawne i ma możliwość prowokowania śmiechu. Ponadto, istnieją pewne zagadki, które są łatwe odpowiedzi i są pewne, które są tworzone w taki sposób że staje się bardziej skomplikowana niż inni. Więc, pozwól nam spojrzeć na pewne trudne jak i łatwe zagadek i odpowiedzi, a następnie przez kilka zabawnych zagadek dla dzieci. Więcej na odpowiedzi zagadek dla dzieci.
Ciekawe Zagadki dla dzieci
Chmura jest moja matka, wiatr jest mój ojciec, mój syn jest cool stream, a moja córka jest owocem ziemi. Tęcza jest moim łóżku, na ziemi moje miejsce wiecznego spoczynku, a ja jestem męki człowieka.
; Możesz zachować tylko po udzieleniu ją do kogoś innego. Co to jest?
, Co należy do ciebie, ale inni go używać więcej niż ty?
; Wzięty będę od kopalni, zamknął się w drewnianej skrzynce, z których nigdy nie jestem zwolniony, a jednak jestem używane przez prawie wszystkich. Kim jestem?
; Co podchodzi komina kiedy dół, ale nie może zejść komina kiedy up?
; Pięciu mężczyzn poszliśmy do kościoła. Zaczęło padać. Czterech mężczyzn trwał okładka, ale zmokli w drodze. Człowieka, który pozostał pozostał suchy. Jak?
, Jest to od milionów lat, ale nie więcej niż miesiąc. Co to jest?
; Żyje bez ciała, słyszy bez uszu, mówi bez usta i rodzi w powietrzu. Co to jest?
; Więcej zabierze, tym większa staje się? Co to jest?
, Co to jest, że ma dno na górze z nich?
; Czym jest podziurawiona, ale może przytrzymaj dużo wody?
; Kiedy szedłem przez most, poznałem człowieka, z ładunkiem drewna, które nie jest ani prosta, ani krzywe. Jakie drewno to było?
; Jeśli ktoś nie wie co to jest, to jest coś, ale kiedy się wie, co to jest, to jest nic.
; Stoi na jednej nodze z jego sercu w głowie. Co to jest?
; Czym jest wkładało stół i cut, ale nigdy zjedzeniem?
; Możesz lubią czytać więcej na:; Hard Riddles for Kids; Tricky Riddles for Kids; Logic Puzzles for Kids; Funny Riddles for Kids
Jakie kamienie nigdy nie znajdują się w ocean?
; Dlaczego jest słońce tak jasne?
; Co sprawi, ośmiornice śmiać?
; Co jest czarno-biały i różowy wszystko się kończy?
; Dlaczego lwy jeść surowego mięsa?
; Co leniwy psów zrobić dla zabawy?
; Gdzie krów iść na swoje wakacje?
; Co miesiąca 28 dni?
; Co idzie w górę, ale nigdy nie idzie w dół?
; Dlaczego Mickey Mouse zostać astronautą?
; Co One Potato chip powiedzieć do innych?
; Dlaczego Brzęczą pszczoły?
; Dlaczego kobieta nosić kask przy stole?
; Co miasto nie ma ludzi?
; Możesz lubią czytać więcej na:; Brain Teasers for Kids; Dzieci Riddles; Brain Teasers i Riddles for Kids; Są kilka zagadek i odpowiedzi dla dzieci że pewnością będą korzystają Ciebie i Twoich znajomych. Więc następnym czasu spotkania swoim znajomym, poproś te interesujące zagadek i cieszyć kiedy próbują guess odpowiedzi na te zagadek.

No comments:

Post a Comment