Friday 9 September 2011

Kokopelli Tattoo

Moje dążenie do wyrażania siebie i być różne doprowadziło mnie do salonu tatuażu, postanowiłem wykorzystać mojego ciała jako płótna dla mojej wypowiedzi. Chciałem coś bardzo sensowne i duchowe, tatuaż, które wchłaniają moją osobowość.
Zdjęcia tatuaży, które widziałem, nie przemawiają do mnie, więc poprosiłem dziewczyny pracującej na sztuki tatuażu do tatuażu porad. Zasugerowała tatuaż Kokopelli. Kiedy powiedziała mi o historie i mity związane z tym Petroglyph wzór z American Southwest, byłem oczarowany i chciał wiedzieć więcej. Oto co znalazłem w moich poszukiwaniach dowiedzieć się więcej na temat tatuaży Kokopelli.
Znaczenie tatuażu Kokopelli
Petroglyph na flet garbaty odtwarzacz można znaleźć w całej American Southwest, pochodzący z powrotem do okresu od 900 do 1400 AD. Ten flet gracza z plemienia Hopi jest powszechnie uważany za symbol płodności dla życia, roślin, nadziei i miłości.
Kokopelli, jak ten znany jest jako garbus, jest także uważany za twórcę psoty, figle i, i jest jednym z najbardziej popularnych plemienne tatuaże górnej części pleców.
W jednym z opowiadań, był piękny i próżno panieńskie, którzy odmówili propozycji małżeństwa wszystkich młodych mężczyzn z wioski. Kokopelli ukrył się w krzakach i nasycone piękną dziewczyną za pomocą oszustwa. Mieszkańcy wsi, po próbując na próżno, aby dowiedzieć się kto jest ojcem dziecka, opracował grę, w której zwróciła się do wszystkich młodych ludzi do wyścigu, a otrzymasz kwiat dla dziecka do podejmowania decyzji o ustalenie ojcostwa. Dziecko nie przyjęła nikogo kwiat, ale gdy Kokopelli dał kwiat uznała, tworząc w ten sposób do reszty kwestii ojca dziecka.
Inna legenda również, że Hopi również, o których mowa w locie jak Kokopelli, gdyż lot był znany ze swojej żarliwej charakter do reprodukcji. Kachina wygląd tancerzy, z ich maski, pióra i barwy, sugerują również, że Kokopelli jest owad. Niektóre legendy powiedzieć, że jest to zawodnik, Kokopelli flet Dzwonnik z workiem nasion na plecach, a on odchodzi w jego flet, zmieniając zimy do wiosny.
Przodków Indian Pueblo Indian wierzyli, że mogą usłyszeć grającego na flecie Kokopelli w powiew wiosennego. Mieszkańcy używane śpiewać i tańczyć całą noc, gdy usłyszał te flet i co dziewczyna w wiosce będzie w ciąży w godzinach porannych. Kokopelli, znany również jako Kokopilau, również uważa się za Aztec przedsiębiorcy, z powrotem przeczucie oznaczający worek towarów i gra fletu sposób zwrócić uwagę. Kokopelli tribal tatuaż ma różne legendy i oznacza co innego dla różnych osób. Kobiety mające problemy z poczęciem znak się z tatuażem Kokopelli nadzieję, że przyniesie im płodności, a dla innych jest zapewnienie rozwoju i dobrobytu. Niektórzy lubią identyfikować się z ideą muzyk podróży.
Kokopelli Tattoo Designs
Pierwotnie Native American symbol przeczucie, poparte odtwarzacz flet, ten projekt tatuażu przekroczyła granice i odnajduje swoje miejsce na ciała ludzi z całego świata. tatuaże nadgarstkach i kostkach tatuaże przedstawiające Kokopelli są niezwykle popularne. Niektóre przedstawiają postać z powrotem przeczucie z dmuchawka zamiast na flecie i myśliwego stwarzają.
Istnieje wiele wzorów Kokopelli z tle gór, dolin, rzek i pól, jak był znany jako muzyk podróży sadzenia nasion, jak wyjechał z wioski do wioski. Osoby fizyczne mają także ze względu na ich indywidualne podejście do projektowania ten tatuaż poprzez zmieszanie go z jelenia lub żółwia, podczas gdy inne nałożone obrazy słońca, gwiazdy i księżyc z Kokopelli.
Darmowe porywający ludzi nawet zastąpić flet Kokopelli z instrumentem ich potrzeb. Instrumenty takie jak bongosy, gitara i skrzypce to tylko niektóre ze zmian, które widziałem. tatuaże Kokopelli dla dziewczyn są również dość powszechne i tatuaż font także zróżnicowana w zależności od preferencji. Przedsiębiorcy przedstawiali Kokopeeli Inn, Kokopelli Winery a nawet Kokopelli Golf Course tatuaże na rękach i ramionach spodziewałem przynieść dobrobyt. Południowo-zachodniej rdzenni Amerykanie byli znani ze swojej stosowania jasnych kolorach jak pomarańczowy czerwony, żółty, a więc korzystanie z tych kolorów w tatuaży jest dosyć powszechne.
Tatttoo Kokopelli jest doskonałym przykładem legendy torują sobie drogę w naszym współczesnym życiu w postaci dzieła sztuki ciała. Więc jeśli myśli coraz niepowtarzalny tatuaż, tatuaż Kokopelli może być tylko dla Ciebie. Należy jednak pamiętać, że tatuaże są trwałe ślady na ciele i nie mogą być łatwo usunięte. Zanim tatuaż, może chcesz się zrobić tatuaż tymczasowy, a jeśli Ci się spodoba, to śmiało się z tego jednego. zaradczych Tattoo też jest to ważny proces, które nie powinny być ignorowane.

No comments:

Post a Comment