Saturday 31 March 2012

Przygnębia mnie: Co należy zrobić

Lara była bardzo udana zawodowych finansów. Mogła dostać wszystkie luksusy chciała, miał kilka naprawdę dobrze przyjaciół, z którymi mogłaby polegać. Kiedyś co drugi weekend party i ogólnie miał "wspaniałe życie". Gdzieś wzdłuż linii chociaż nie było coś, co było jej dokuczliwy. Wreszcie pewnego dnia siedział sam, depresja wielkimi krokami zbliża się na jej psychice. Zapytała się I Am depresję. Ale dlaczego? Nie miała odpowiedzi.
Nasza psychika jest tak niezgłębiona podmiotu, który myślę, że siebie nie rozumiem jej kaprysami czasem. Będąc w stanie "Jestem w depresji, co należy zrobić" nie ma nawet krzty nowością dla większości z nami. Zamiast tego, co jest ważniejsze a nie fakt, że jesteś w depresji, ale jak się z niego jest. To w końcu gdzie leży zwycięstwo. Kiedyś narzekała na temat nie mam co chcę, co było przyczyną mi się w depresji. Co babcia powiedziała mi, w odpowiedzi było coś myślałem, że akcja z tymi wszystkimi, którzy przeżywają jestem w depresji i nie wiem dlaczego sytuacji.
Jak wiem, czy jestem w depresji; Cóż, to zapytania, które po prostu nie można odpowiedzieć. Jak powiedziałem, jeśli my sami czasami nie rozumiem co się dzieje z nami, w jaki sposób inni powiedzieć, co się dzieje? Jest czymś, co cię uderzył znikąd! Wiem, jestem coraz obniżone, kiedy czuję się naprawdę bardzo niska, a świat wokół wydaje się nie być dobre na wszystko. Nie możesz znaleźć coś podoba i nawet najlepsze rzeczy nie świerku na stan umysłu. Myślę, że to, kiedy trzeba powiedzieć, że jestem przygnębiony.
Jestem przygnębiony i Lonely; Moja babcia retoryki to dlaczego czujesz się samotna, gdy tak wielu przyjaciół i dobrych kilku krewnych, którzy są dla ciebie? Samotność i depresja nie jest dokładnie realną równania. Bądź w kontakcie z nimi, jeśli utracili kontakt z kimś, ustalenia relacji ponownie i wtedy nie dostanie czas na depresję. On, że ktoś może powiedzieć, że jestem przygnębiony, ponieważ jestem singlem. Pierwsze jego bratnią duszą jest tak zupełnie nie w naszych rękach! Ponadto, który mówi, że ci, którzy jeszcze ich nie borykają się z problemami lub depresji? Stąd, depresja jest tylko siłę, że ty sam umieścić na swój umysł z tych wszystkich powodów błahych. Jeśli twój los jest związany z tym szczególnym ktoś tam, to na pewno spełniają ten człowiek! Nie trzeba być obniżone o tym! Zapytaj tych, którzy są jednym zabawa i dadzą Ci mnóstwo pomysłów! Pracy lub nauki, spędzać czas z przyjaciółmi, w skrócie baw się dobrze! Więc myślę, że masz jedną odpowiedź, co zrobić, gdy przygnębiony!
Jestem przygnębiony i chcę umrzeć; Cóż, śmierć nie jest rozwiązaniem problemów, nie ucieka od rzeczywistości. Alkoholizm i narkomania stała się sposobem na ucieczkę wielu trudnych realiów świata. Ale trzeba się z nim zmierzyć! Chodzi o to umieranie nie idealną rzeczą do zrobienia jest, nie jest uzależnienie od narkotyków lub alkoholu. Kluczem, jak mówi moja babcia, gdy mówię, jestem w depresji, co mam zrobić? - Ma mieć coś w swoim życiu, który sprawia, że ​​jesteś szczęśliwy. To może być prowadzenie sztuki, gotowanie, muzyka, pisanie, śpiew, praca socjalna, a nawet oglądać filmy! Należy dać wewnętrzną radość i pokój. Ostatecznie, leki depresja nie będzie w połowie tak skuteczny jak te rzeczy do prep cię od wewnątrz. Kiedy robisz coś dla innych i czują się szczęśliwi o tym automatycznie jest również czuję się bardzo dobrze. W ten sposób można również trwałe przyjaźnie i związki. W ten sposób można nie dostać szansę czuje się samotny i przygnębiony, jak można zostać konstruktywnie zajęty przez cały czas.
Jestem z depresją bez powodu; Tak, moje drogie dziecko, moja babcia mi mówi, że są chwile, kiedy czujesz się przygnębiony, bez widocznej przyczyny. To jest to czas, kiedy introspekcji. Zamknij oczy i ustabilizować swoje myśli, które będą we wszystkich możliwych kierunkach. W Vipasanna, sztuki medytacji, mówią, że twój umysł jest jak małpa, które nie kończy się skoków z jednego oddziału do drugiego. Musisz jej uspokojenia. Różne techniki oddechowe są najlepszym sposobem aby to zrobić. Tylko niech wszystko z umysłu uciec, niech jasne iskry wiedzy przechodzą. Można by się zrozumieć i dostać odpowiedź na pytanie: "Jestem w depresji. Co należy zrobić? "
Sedno to wszystko Myślę, że każdy z nas powinien dążyć do wewnętrznego spokoju i najmniej oczekiwania od innych. W tym samym czasie, co zrobić wszystko co możliwe dla nich. Opracowanie hobby i pielęgnować je, a czasem inni niech wiedzą, co masz! Wreszcie, introspekcji i spójrz w. Najlepiej jest zawsze spróbować zrobić dodatki wartość do swojej osobowości, a nie mówiąc jestem przygnębiony przez cały czas, czy raczej myśli o tym, dlaczego jestem przygnębiony? Po tym wszystkim, mam nadzieję trzymajcie się! Depresja to tylko stan umysłu i wszyscy obdarzeni są wystarczająco dobrze, aby sobie z nim dobrze! Trzymaj się!

No comments:

Post a Comment