Tuesday 27 March 2012

Heartbreak Cytaty

Heartbreak jest jednym z najbardziej bolesnych doświadczeń w życiu. Poczucie, że nie jest kochany i nie może w miłości z pewnością jedną załamuje serca i powoduje wiele bólu. Jednak to nie koniec świata i nigdy nie powinny być traktowane tak. Istotne jest, aby pogodzić się z faktem, dostosowywać się do sytuacji i przejść dalej. Można mieć świadomość stereotypową fazy, że wszystko zmienia czas! Mając pozytywne nastawienie jest bardzo istotne, jeśli chce się mieć szczęśliwe życie. Istnieje kilka znanych cytatów o złamanym sercu i przechodząc przez znanych ludzi na świecie, że przykładem tej samej teorii. Poniżej znajdują się słynne cytaty zawód miłosny, że będzie inspirować.
Cytaty i przysłowia Heartbreak
Kiedy miłość jest stracone, nie pochyl głowę w smutku, zamiast trzymać głowę wysoko i spójrz w niebo, to jest gdy twoje złamane serce zostało wysłane do wyleczenia.; ~ Anonimowy
Wierni znają tylko trywialne stronę miłości: jest niewierny, którzy znają miłość w tragedii.; ~ Oscar Wilde
Miłość zaczyna się od uśmiechu, rośnie wraz z pocałunkiem, a kończy się oderwać!; ~ Anonimowy
I nie tęsknię za nim, tęsknię, które myślałem, że on!; ~ Anonimowy
Żyje w bardzo płomień miłości; rodzaju knot lub tabaki, który zmniejszenia go.; ~ William Shakespeare
Najtrudniej zrobić, to obserwować kogoś, kogo kochasz, kochaj kogoś innego!; ~ Anonimowy
Chcesz mnie działa jak my nigdy nie pocałował, chcesz zapomnieć, udawać, że nigdy nie spotkałam, a ja próbowałem i próbowałem, ale jeszcze nie ... Idziesz obok, a ja rozpadają się na kawałki.; ~ Patsy Cline
Ukrywa uśmiech tysiąc łez i złamanym sercem!; ~ Anonimowy
Gdy serce boleje nad tym, co stracił, duch raduje się nad tym, co ma po lewej stronie. ; ~ Sufi Epigram
Miłość nigdy nie umiera śmiercią naturalną. Umiera, bo nie wiem jak uzupełnić jej źródło. Umiera ślepoty i błędów i zdrady. Umiera choroby i rany, umiera na zmęczenie, z witherings z matowienie.; ~ Anais Nin
Jeśli nie masz swoje złamane serce, nigdy nie nauczył się kochać!; ~ Anonimowy
Kiedy zamyka drzwi otwiera kolejne drzwi, ale tak często wygląda tak długo i niestety na zamknięte drzwi, że nie widzimy tych, które otwierają dla nas.; ~ Alexander Graham Bell
Zamierzam się uśmiechać i sprawi, że jestem szczęśliwy, a ja będę się śmiać, więc nie zobaczysz mnie płaczącej, a ja zamierzam pozwolić ci odejść w wielkim stylu, a nawet jeśli zabija mnie, będę się uśmiechać!; ~ Anonimowy
Tylko wtedy, gdy jest dostatecznie ciemno można zobaczyć gwiazdy.; ~ Martin Luther King, Jr
Po złamane serce jest jak spada z konia. Większość ludzi będzie wrócić na, ale niektóre odejść zbyt boi się bólu kolejną szansę.; ~ Anonimowy
Nic nie kończy się dobrze, to dlaczego to się kończy.; ~ Tom Cruise
Jeśli kogoś kochasz boli, płacz rzeki, zbudować most, a to przesada!; ~ Anonimowy
Nigdy nie kochać z całego serca, lecz tylko kończy się bólem.; ~ Cullen Countee
Są rzeczy, które nie chcemy się stać, ale do zaakceptowania, co nie chcemy wiedzieć, ale trzeba się uczyć, a ludzie nie mogą żyć bez, ale muszą odejść.; ~ Anonimowy
Więcej artykułów związanych z:; Moving On Love Quotes; Moving On Cytaty i przysłowia; Cytaty o Moving On, mam nadzieję, musisz zdobyć inspirowane te cytaty zawód miłosny i są zdeterminowani, aby przejść dalej. Wreszcie, pamiętaj o jednym z największych cytaty o złamanym sercu przez Aleksandra Fredry:
Nikt jeszcze nie umarł z miłości!

No comments:

Post a Comment