Zrii jest firmą zdrowia i dobrego samopoczucia głównie znana z sokiem zdrowia. W ostatnich czasach, Zrii boryka się wiele krytyki, po pierwsze dla swojego produktu, drugi dla jej polityki marketingowej. Zrii jest Multi Level Marketing (MLM) spółki, która sprzedaje swój asortyment produktów poprzez setki przedstawicieli biznesu. Podobnie jak inne firmy MLM, plan wyrównania Zrii jest również bardzo kontrowersyjne. Daj nam wniknąć głębiej w scam Zrii analizując opinie Zrii na każdy aspekt firmy.
Zrii - Firma; Zrii, LLC została oficjalnie zainaugurowana w październiku 2007 roku. Tak więc, jest to dość nowa firma, w porównaniu do innych firm MLM. Firma stworzyła niszy dla siebie w branży soków zdrowia poprzez wprowadzenie swojego sztandarowego produktu "sok Zrii. Produkt ten jest wspierany przez Chopra Center for dobrobytu, co dzieje się wiarygodne nazwę w dziedzinie ochrony zdrowia i wellness. Dr Deepak Chopra z Chopra Center for Samopoczucie ma ogromny wpływ New Thought Movement w Ameryce. Ma około 50 książek na temat wellness na swoim koncie. Zrii jest jedynym odżywczych napoju, jakim kiedykolwiek zatwierdzone. Chopra Center jest także czele innego luminary w medycynie, dr David Simon. scam Zrii jest częściowo ze względu na zaangażowanie takich wielkich nazwisk.
Zrii - Produktu; sok Zrii dzieje się flagowym produktem Zrii, LLC. Sok ten jest powiedziane, że ogromne korzyści dla zdrowia, jak to jest sformułowane z wykorzystaniem zasad Ayurveda, który 5000 lat dyscypliny medycyny. Głównym składnikiem soku Zrii jest owocem amalaki, który znajduje się w Himalajach podgórskich. Poza, sok zawiera również synergiczną mieszankę 7 ziołowych soków. Uważa się, że sok mogli Państwo i jest bezpieczny dla całej rodziny. Nie zawiera konserwantów i jest reklamowany jako w 100% naturalne. Owocem amalaki jest uprawiany w regionie Himalajów, znany z czystego, zanieczyszczenia klimatu darmo. Stąd świeżość i właściwości lecznicze owoców amalaki są zachowane. Zrii zebrał entuzjastyczne recenzje z jego patronów.
Scam Zrii - Plan wynagradzania; Zrii LLC, przyjmuje hybryda plan wyrównania. Wraz z promocją zdrowia i poczucie wellness wśród ludzi, innym jej celem jest stworzenie możliwości biznesowych dla tych, którzy szukają dla nich. Zrii zobowiązuje swoich przedstawicieli do stworzenia dwóch nogach poprzez sponsorowanie rekrutacji na każdą nogę. Oprócz zakupu produktu sobą, rekrutów wymaga się sprzedawać je innym. Część tej transakcji jest przekazywane do przedstawiciela jako bonus. Im więcej downline utworzyć większy jest Twój udział w zyskach. W tym miejscu wszystkich roszczeń oszustwa Zrii pochodzą. Zrii nie dostarcza żadnych pomocy swoim przedstawicieli w formowania prowadzi MLM. Te biedne, niczego nie podejrzewających powtórzeń są często pojęcia o marketingu i biznesu oraz sieci kończy się poniesienia ogromnych strat. W rezultacie, ludzie na dole hierarchii rzadko żadnych pieniędzy. Dlatego też tego rodzaju tzw możliwości biznesowe są tylko dla osób, które posiadają doświadczenie w tego typu modelu działalności gospodarczej i tych, którzy znają pewnych tajemnic MLM.
Scam Zrii - kontrowersje; Kolejny zarzut, Zrii skierowane jest jakość jej produktów. Mimo, sok Zrii jest uważana za jeden z najzdrowszych suplementów zdrowotnych, istnieje kilka podstawowych kwestii, które kwestionują wartości odżywczej produktu. sok Zrii jest uważana zawierać soki junk jak jabłko, granat i gruszka. Chociaż amalaki jest bardzo zatwierdzony jako główny składnik, na etykiecie nie podaje siedem innych ziół soków. To zaniepokoiło ludzi, którzy lubią wiedzieć, co się pije! Poza tym, jak sok Zrii nie zawiera żadnych konserwantów, jedyną metodą przedłużyć swoje życie jest pasteryzacji. Ta metoda przechowywania żywności nie jest jednym z najlepszych, ponieważ prowadzi do utraty składników odżywczych. Choć efekty Zrii strony nie jest znany, jego zalety są bardzo wątpliwe.
W ten sposób oszustwa Zrii ma wiele aspektów do niego. Chociaż błędne jest ślepo miejsce zaufanie w takich spółkach jest również równie nieuczciwej je etykietować jako scam bez uzyskania żadnego wglądu upon spółki.
No comments:
Post a Comment