Saturday 24 December 2011

Emo przysłowia

Emo słowa powinny mieć swoje miejsce w naszym życiu. Wyobraź sobie każdą sytuację i emo słowa i zwroty wchodzą idealnie w tym miejscu. Kochanka ich potrzebuje, dziecko potrzebuje ich, poeta potrzebuje ich, komik ich potrzebuje. słowa Emo nas do zupełnie nowy poziom, ponieważ nacisnąć prawym przyciskiem na nasze emocje i holownik w naszych sercach. Oto niektóre z wypowiedzi emo, które można wykorzystać w różnych sytuacjach życia na zewnątrz. Mam nadzieję, że czerpał inspirację z tych cytatów emo i powiedzeń.
Przysłowia Emo About Love
Zapomnij o ryzyku. Zapoznaj się z upadku. Jeśli to ma być, to warto to wszystko.
Miłość jest w stanie iść ramię w ramię, nawet gdy nie widzisz oko w oko.
Najlepsze uczucia to te, które nie ma słów by je opisać.
Ona będzie cię gonić jakiegoś czasu, ale nie będę o jeden dzień, kiedy to się zatrzyma, a ona będzie się ciebie pozbyć. I w tej chwili, będziesz życzyć pozwolił jej złapać.
Miłość jest wtedy, gdy boli go zaszkodzi więcej.
Miłość jest dać komuś uprawnienia do was zniszczyć, ale im nie ufać.
Jak cię kocham? Pozwól mi wyliczyć sposoby ...
Choć miłośnicy być utracona miłość nie ma.
Wiesz, że to miłość, kiedy chcesz, aby trzymając się za ręce, nawet po jesteś spocona.
Napisów Emo
Nie łatwo jest mnie ale na pewno jest śmieszne osób ogląda spróbuj!
Po prostu, kiedy pomyślałem, że jesteś w centrum uwagi, pokazałem się!
Nie urodziłem się księżniczką .. ale jeżeli korona pasuje ...
Będziesz pocałować wiele żab zanim znajdziesz swojego księcia.
Dziewczyna warto pocałunek nie jest łatwo pocałował.
Żaden człowiek nie jest naprawdę aż mąż rozumie każde słowo, jego żona nie mówi.
Honeymoon: Krótki okres między zaślepiony randki i debaty.
Byłem żonaty przez sędziego. bym prosił o jury.
Miłość jest rozwiązaniem. Ale podczas gdy czekasz na odpowiedź, seks zadaje całkiem interesujące pytania.
Easy: termin używany na określenie kobiety, która ma moralności człowieka.
Miłość jest wielka, rozwód jest sto kawałków.
Jeśli miłość jest ślepa, to dlaczego bielizna tak popularne?
Miłość to chwilowy obłęd uleczalna przez małżeństwo.
Myślę, że mężczyźni, którzy mają przebite uszy są lepiej przygotowane do małżeństwa. They've doświadczyły bólu i kupił biżuterię.
Małżeństwo nie ma gwarancji. Jeśli to szukasz, przejdź żyć z akumulatora samochodowego.
Przysłowia Emo About Life
Nigdy nie wszystko kogoś bo kiedy odchodzi, nie idą wszystko!
Nie płaczę nad tym co pan powiedział, jest to, czego nie powiedziałem, że boli najbardziej.
Nigdy nie ktoś priorytetem kiedy wszystko, co się do nich jest opcja.
Co boli bardziej niż utrata ciebie, wiedząc, że nie walczymy, aby mnie powstrzymać.
Pewnego dnia będziesz się obudzić i uświadomić sobie, jak bardzo są dla niej i kiedy nadejdzie ten dzień, że będzie budzi się obok faceta, który już wiedział.
Po prostu żyć i oddychać, i staraj się nie umiera.
Dlaczego boję się Cię stracić, kiedy nawet nie jesteś moja ...
Jeśli mnie kochasz, daj mi znać.; Jeśli nie, proszę delikatnie pozwól mi odejść.
I płakać za czas, który niemal kopalni,, płaczę za wspomnienia, ja z tyłu.
Najgorszą rzeczą, jaką facet może zrobić dziewczyna, aby jej spadek do niego bez intencji złapania jej.
Łzy są słowa z serca, że ​​nie można mówić.
Miłość rani bardziej niż nienawiść.
Możesz tylko push dziewczyna mnie tak długo, dopóki nie wychodzi z twojego życia na własną rękę.
Przysłowia Cute Emo
Wszystko czego chcę to udowodnić jeden facet mnie nie są one wszystkie takie same.
To zabawne, jak ktoś może złamać Ci serce i nadal można je kocham wszystkie kawałki mało.
Niektóre kiss za bramą ogrodu "miłość jest ślepa, ale coz sąsiedzi nie jest.
Archeolog jest najlepszym mężem każda kobieta może mieć. Starsze dostaje, tym bardziej zainteresowane jest on w niej.
Emo powiedzenia o śmierci
Nie ruszaj się, ruszaj się, mojego złamanego serca, moje serce milczy, leżeć i break.
Kiedy moje łóżko jest puste; Czuję wredne i niebieskim; Moje źródła są coraz zardzewiały; Living Single jak ja.
Oh, szukam mojej miłości, Twojej nowszych sposób, nie będę pozostać w smutku., Tak długo jak ja wczoraj, Idź, weź swoje przeklęte jutra.
To nie jest miłość dzieje, że boli moich dni. Ale poszedł w trochę drogi.
Możesz również sprawdzić niektóre znane cytaty, jak również utwory, które emo make you cry.
Niektóre z tych krótkich słowach emo, jestem pewien, mam was wspomnień o straconej miłości, niektóre z nich wyciągnął cię w dół do podziałów śmiechu i inni pomogłem wiesz co znaczy miłość ... do wszystkich tych, potem, mam nadzieję, podobały.

No comments:

Post a Comment