Monday 23 April 2012

Wesele śluby proste

Jak otworzyć kolejny rozdział w książce mojego życia, proszę, żebyś był moim towarzyszem, moim najlepszym przyjacielem, do podróży w podróż życia, ze mną. Z tobą, moja miłość, oddaję tu i teraz, do akcji wszystkich moich przyjemności i boli. Obiecuję wam, pani, przy tobie, w każdej sytuacji życia, najlepsze lub najgorsze, w przeciwności lub bogactwem i w razie choroby lub zdrowia. Dawno temu, byłeś tylko możliwość i modlitwa. Dzisiaj, najdroższy, dziękuję Wszechmogącego, aby dał mi wspaniałą okazją, aby rozpocząć nową podróż mojego życia, z wami. Z wszystkich miłości bezgranicznej w moim sercu, proszę, moja miłość do mnie część swojego życia. Dziękuję za to, co było dla mnie prawdziwym przyjacielem i prawdziwy kochanek. W przyszłości, co skryte, w przeszłości pogrzebany, z możliwością wszystkie wątpliwości i kłopotów, obiecuję, by chronić Ciebie, honor cię, kocham cię i szanuję. Zobowiązuję się do ciebie, do końca mojego życia, aby twój, na każdym kroku. Niech wiary i moc miłości, więzi nas wiecznie. Możemy być jak jedna dusza, zamieszkały w dwóch ciałach. Daję ci miłość, ja, moje istnienie, moje ciało, moja dusza ....
Jeden z najbardziej romantycznych i emocjonalnych chwil dla pary podczas ceremonii ślubnej jest jednym gdy mają wziąć ślub śluby. Istnieje wiele wartości dołączone do przysięgi małżeńskiej, ponieważ nadają sens i niech partnerów, wyrażają swoje najgłębsze wzajemnie miłowali. W poświęcić partnera, trzeba być o pragnienie, aby napisać swój własny ślub śluby jednak prawdą jest, że nie każdy jest w stanie napisać kilka naprawdę dobrych wierszy. Ale w gruncie rzeczy jest to, że ślub śluby nie są przeznaczone pokazać literackie umiejętności. Zamiast tego, muszą one pochodzić od samego dna serca. Bez względu na to po prostu kilka linii lub długość strony, liczy się swoich uczuć. Mimo to nadal, jeśli chcesz to dobre proste przysięgi małżeńskiej, to tutaj będę zapoznać się z wieloma prostymi przykładami ślub wesele. Tak więc bez większych ceregieli i, biorąc dużo czasu planowania ślubu, daj nam znać więcej o tych ślubów.
Krótkie i proste wesele śluby
Simple Ślub Ślub: # 1; (Groom) I, (nazwa), przeniesie Cię (nazwa) była moją żoną, przed Bogiem, który wyprowadził nas razem, kochać i kochać, aby was prowadzić i udostępniać wszystkie doświadczenia życiowe z Tobą po Bogu za ich pośrednictwem. To dzięki Jego łasce, (nazwa), możemy rozwijać się razem na podobieństwo Boga, za wszystkie dni, które przyjdą.
(Bride) I z tego kręgu, ja, (imię), zabrać, (nazwa) był moim mężem, przed Bogiem, który wyprowadził nas razem, kochać, kochać się, do przedstawienia się wam we wszystkim. Obiecuję, że za tobą przez wszystkie doświadczenia życiowe, by być z tobą we wszystkich przeciwności i bogactwa. To dzięki Jego łasce możemy rozwijać się razem na podobieństwo Jezusa Chrystusa, naszego Zbawiciela i Pana.
; Simple Ślub Ślub: # 2, (nazwa), Kocham Cię mój drogi. Chcę być twoim (mąż / żona) tak, że możemy służyć Bogu razem. Przez wszystkie niepewności i próby życia, obiecuję być wierny Tobie i kocham Cię, tak abyśmy razem rosnąć na podobieństwo Boga, i że nasz dom może być uwielbienia dla Niego.
Jestem dumny, że wychodzi za mąż do Ciebie, moja miłość. Obiecuję, że ze wszystkich możliwości, aby zatrzeć wszystkie twoje łzy, aby przywołać uśmiech na twarzy podczas smutki i być z tobą, do końca życia, jako swojego przyjaciela i męża. Będę pielęgnować naszą przyjaźń, dziś, jutro i zawsze. Co może przyjść, zawsze będę tam być. Dałem Ci moją dłoń do trzymania i dam ci całe moje życie zachować.
; Simple Ślub Ślub: # 3; Od tego dnia, (nazwa), obiecuję wam tych rzeczy: będę śmiać się z ciebie w radości i komfortu w czasie smutku. Podzielę się w snach, i wsparcie, jak dążyć do osiągnięcia swoich celów. Będę cię słuchał z współczucia i zrozumienia, i mówić do was zachętą. Pomogę ci, gdy jej potrzebujesz, i na bok, kiedy nie. Pozostanę wierny Tobie na zawsze. Jesteś moim najlepszym przyjacielem, i będę kochać i szanować zawsze.
; Simple Próbki Ślub Ślub
Śluby Ślub Prosty przykład na Ślub, Zebraliśmy się tu dziś w obecności rodziny i przyjaciół, aby podzielić się z Bride and Groom najważniejszy moment w ich życiu.
Zbieramy dla uczczenia miłości dwojga cute pary, bez którego miłość i oddanie nie byłoby nas tu dzisiaj. Jednym z popularnych powiedzeń o małżeństwie jest to, że dzielenie życia, w których niezależność jest równa, wzajemnej zależności i wzajemnych zobowiązań.
Bride and Groom, jesteś teraz przynieść najlepsze jednostki w Tobie Z zjednoczenia się, aby stworzyć wspólne życie, do akcji wszystkie obciążenia razem, z uśmiechem i miłością. Musisz, i jestem pewien, że będzie ciężko pracować, aby być najlepszą osobą do siebie.
W tej uroczystości, można się prawnie poślubioną żoną a mężem. Jednak małżeństwo to połączenie dwóch dusz, a więc oboje macie do zapewnienia, że ​​nadchodzące wybory i kompromisy życia, są wykonane z obietnic miłości, opieki i troski o siebie nawzajem.
Życie, w czasem będzie pełna przeszkód i trudności. I kilka razy, może wydawać się kolejką górską. W obu przypadkach, we wszystkich sukcesów i porażek, obaj muszą pozostać zjednoczona, stoją do siebie.
Pamiętaj, że życie z miłością będzie miała jakąś cierni, ale życie bez miłości nie ma róż. Tutaj obietnicy przekroczyć granicę początkowej miłości i radości. Aby wysłuchać, zrozumieć i rozwijać się ze sobą.
Love ma na celu zintensyfikować swoje radości i bycia razem trzeba upewnić się, że równie podzielić wszystkie obciążenia. Jeśli masz naprawdę kochał siebie, musisz obiecać tu i teraz, wierzyć w siebie. Pozostają przyjaciółmi ze sobą i ułożyć sobie życie, że czujesz się szczęśliwy.
Czy ta kobieta ma Groom być twoim poślubioną żoną, kocham ją pocieszyć, honor i utrzymać ją, porzucając wszystkie inne, tak długo, jak was nie rozłączy? "Chcę"
Można, Bride wziąć ślubna być twoim ślubny mąż, kochać Go, go pocieszać, cześć i zachować go, porzucając wszystkie inne, tak długo, jak was nie rozłączy? "Chcę"
Zabierz ręce i powtarzaj za mną: I, ślubna, zabrać, panna młoda, żeby być moim poślubioną małżonkę, aby mieć i trzymać, na lepsze czy na gorsze, dla bogatszych lub dla biedniejszych, aby kochać i cenić, od tego dnia .
I, Bride, zabrać, Groom się mój ślubny mąż, mieć i trzymać, na lepsze czy na gorsze, dla bogatszych do biedniejszych, aby kochać i cenić, od tego dnia.
Pierścienie proszę. Umieścić pierścień na palec panny młodej i powiedzieć: Z tego kręgu, ja cię śr. Umieścić pierścień na palec pana młodego i mówi: Z tego kręgu, ja cię śr.
W miarę Młodej Pary zgodziły razem w związku małżeńskim i świadkami sam przed ta firma, śluby i zobowiązali ich do siebie, do uprawnień nadanych mi przez państwo (Nazwa państwa), I ogłaszam was mężem i żony.
Całuję.
Ślub śluby są integralną częścią tradycji ślubnych w kulturze zachodniej. W wielu przypadkach kilka razy, kiedy dana osoba jest ponownie wychodzi za mąż po rozwodzie lub z innych powodów, wesele śluby z dziećmi są bardzo popularne i faktycznie, bardzo słodki gest, dla dzieci czuje się zaangażowany w rodzinie. Były to niektóre z oryginalnych przysięgi małżeńskiej, które z pewnością są proste wesele śluby i może być używana do ślubu. Cokolwiek powiesz jak ślub wesele, wystarczy upewnić się, twoje serce mówi każde słowo i będzie mówić, jeśli jesteś naprawdę, głęboko i szalenie zakochana w swoim partnerem!

No comments:

Post a Comment